• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Yakovlev Yak-40

Ұшақ туралы ақпарат Yakovlev Yak-40

Яковлев Як-40 - бұл 1960 жылдары дайындалған СССР-дың жетекші реактивті ауылдық ұшағы, жануарларды неше күшті 32 адамны 1 200 км-ге дейін пернетеу қабілетіне ие болатын әлемдегі артықшылықты үлкепендік 3-күшті реактивті ұшақты.

Ұшақ регионалдық авиалайндерге қызмет көрсету үшін жасалған және СССР және Батыс Еуропа елдерінде қолданылған. Ол және салық билетті алушыларды пернетеу үшін VIP-ұшақ ретінде қолданылды.

Як-40-тың ұзындығы 20,36 метр, көлдердің өлшемі 25,00 метр, биіктігі 6,50 метр болатын. Ең жоғары тездік 750 км / сағ, жолдың ауданы - 2 100 км болатын. Ұшақ өсімді двигательлері Д-30КП белгілі мәлімет 16,9 кН күшті 3-түрлі турбореактивтіді.

Як-40-ты 1 000 дейінө, 20-ден астам елде аяқталған және көптеген жерде қолданылуда. Қазірғі заманда олардың бөлігі жойылды, бірақ кейбірлері VIP-ұшақ ретінде және регионалдық авиалайндерді қызмет көрсету үшін қолданылуда.

Техникалық ақпарат Yakovlev Yak-40

- Ұзындық: 20,36 метр

- Көлдердің өлшемі: 25 метр

- Салондың өлшемдері: 1,8 м х 1,8 м х 1,7 м

-Ең жоғары тездік: 550 км/сағ

- Жолдың ауданы: 1 200 км

- Масса: 12 500 кг

- Двигатель: 3 турбореактивті Д-30КУ-154 моторын

- Толтыру мүмкіндігі: 32 адамға дейін.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Як-40-таң ауылдықтағы ең қауіпсіз орындар Шығыс жағалаудан жақындағы алаңында орналасатын дегені анықталып отыр. Бұл қарсылықты баяндау кезінде шығуға жактылушыларының құсайту шансылары көбінесе деуін пайдасындаған болуы мүмкін. Демек, артықшылықта, алаңында туалеттер орналасқан, бұл пайдаланушыларға түбіс табуға часто қолдану керек. Бірақ, алыс көлдері баян сайманды болуы және титремені көбейе алаңда оған назар аударай алады деп есептеу құқықтары керек.

Сонымен қатар, Яковлев Як-40-тағы деңгейлер арасында бөлу жоқ, сондықтан барлық орындардың бірдей дайындығы және өлшемдері бар. Бірақ, авиакомпаниялардың көрсететін қызметтер мен қолжетімділіктер бойынша айырмашылықтар болуы мүмкін.

Жалпы ойлау кезінде, ұшақта орнын таңдау кезінде жеке таңдаулары мен міндеттерін, содан да авиакомпанияның кеңесі мен ұсыныстарын есептеу керек.