Ilyushin IL-62
Ұшақ туралы ақпарат Ilyushin IL-62
Ilyushin IL-62 - советтік төрт моторлы реактивті шығыс ұшағы, 1963-1995 жылдары арасында СССР-да жетіп жатқан, двигаттан-жетуші тестерде жасалатынекі аралықтағы ұшағы. Бұл бөлімшен қазынасын долауды сұрайтын бірінші советтік ұшағы болып табылады.
IL-62-нің ұзындығы - 53 метр, өлшемдер ұзақтығы - 43 метр, жоғары іске ауыстырылу тарату тасымасы - 165 тонна. Ол 10 000 км дейінгі ауқымнау заттың гранатометтерін өкілдетіп қабылдауға болады. Ұшақта 11 000 кгс-тықты 4 түрбореактивті ДВИЖ-8-4 двигательді орнату.
IL-62 бірнеше өлкелерде, СССР мен Ресей жалға болғанда, Кытай, Куба, Польша, Германия, Чехословакия және басқалар ерекшеленеді. Ол пассажирлерге, жүкке, жоғары биліктік жүргейтушілерге және дипломатиялық деғішкелерге болып табылады.
Қазіргіда IL-62-нің өте көп бөлігі эксплуатациядан шығатылады, бірақ олардың бірнеше бөлігі ескі механизмдерде және жүкке арналған ұшуларда қолданылады.
Техникалық ақпарат Ilyushin IL-62
- Ұзындық: 53,10 м
- Өлшемдер ұзақтығы: 43,20 м
- Биіктік: 12,55 м
- Бөлмелердің өлшемдері: 3,45 м x 3,45 м x 2,10 м
- Ең жоғарғы жылдамдығы: 950 км/сағ
- Ұшу ауқымы: 10 000 км
- Масса: 165 000 кг
- Двигатель: 4 түрбореактивті Д-30КП-2 двигатель
- Таңдау қабылдауы: 186 адамға дейін.
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Ilyushin IL-62-де ұшағы шығыс ауқымнан көлемені артуы мазмұны
1. Ilyushin IL-62-де басқау жануарларының бөлмелері жоқ, сондықтан басқау жолаушылар бассейндегі орындар кең болуы мүмкін.
2. Ilyushin IL-62-де 2+2 жол рядылары бар және 3+3 жол рядылары бар арнайы салондар бар. 2+2 жол рядыларының орындары кең және мәжілдік болуы мүмкін, бірақ 3+3 жол рядыларына көп.
3. Ilyushin IL-62-де басқау жануарлардың арнайы туалеттері жоқ, сондықтан, сондықтан, туалеттерге жақын орындар тыймақтыдан немесе жас басылымдарга байланысты ұшатын жерлер шум мен жас себебінен комфорттары жоғары болмауы мүмкін.
Бұл артықшылықтардың байланысты, Ilyushin IL-62-де 2+2 жол рядларының басындағы орындар, ұшағыдан шығату жағына тыймақты орналасқан орындар оған ыңғайлы және қауіпсіз орындар болмауы мүмкін. Бірақ орынды таңдау пассажирдің жеке жағдайларына байланысты және әрбір конкретті байланысқа байланысты деңгейленеді.