• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing 787-10

Ұшақ туралы ақпарат Boeing 787-10

Боинг-787-10, Боинг-787 Дримлайнер семейесінің ең үлкен және өте жаңалу ауқымы. Ол 2013 жылы таныстырылды және 2018 жылы шығарылды.

Ұшақ 68,28 м ұзындығы мен қол жауаптығы 60,12 метр бар. Ол 330 жолаушыны үш сыныпта, немесе 440 жолаушыны бір сыныпта аударуға болады.

Боинг-787-10 2 General Electric GEnx-1B әріпімен белгіленген, олар бұрынғы модельдермен салыстырғанда артықшылық және экономиялықтықты өзгертеді.

Ұшақта қазіргі электроника және авионика, уақытқа байланысты ұшақ әкімшілігінді қамтамасыз ете алады, чараушылардың жүзге келуін алдын алу жүйесін және навигация жүйесін қамтамасыз ете алады.

Боинг-787-10-да артық шиңырлы жеңілдік беретін жасыру серіктері бар, бұл жəне салонда көп дене табиғи жарықты қамтамасыз ете алады.

Ұшақ экологиялық талаптары немесе бұрынғы моделдерден алып шығарылған жоғары CO2 заряды мен зып болу құрамын бауырымдайды.

Боинг-787-10-ды елдік авиакомпаниялар артықшылық пайдаланатын жедел-жарық рәсімдер, Болашақ авиалықты және Иттихад авиалықты да, дүниежүзінде пайдаланады.

Техникалық ақпарат Boeing 787-10

- Ұзындығы: 68,28 м

- Тездік: 945 км / сағ

- Ұшақ: Caverta моторларының Rolls-Royce Trent 1000 немесе General Electric GEnx-ы

- Өлшемі: 17,08 м биіктігі, 60,17 м қоллы

- Қолдың барыу азаматтары: 60,17 м

- Ұшу мерзімі: 11 910 км

- Салмағы: 254 011 кг (енігі бес көтеру құралы)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Боинг-787-10-да, басқа қазына үйінен алады, зиян болған жағдайда, жүзге келу жолаушылары байқалдықтары мен жылу возможносты артып отыр.

Сонымен, эксперттер жолаушыларға жағдайлы положение бұрықтау жылуы жақсы болатын, турбуленттілік жоқтығын алу үшін көлеңкесімен баруын сұрайды.

Сауат және серверлік үйлестірмелердің қауымдастығынан туалеттер мен галерздің жағына тап болуы керек, сондықтан осы жерде жолаушылар және ұшақ қызметкерлерінің жиынымен шумды және қақпалды немесе дуралы параметрлері артып кетуі мүмкін.

Кейбір авиакомпаниялар жолары арасындағы ауытпағыштың аралығының немесе өздеріне арналған аспайдық креслолардың таңдалуы нақты полеттеуді рақметке парадағандардың арасында болмасы керек деп жасауды, ол шынайы полетті дайындауға жақсы болатындай артықшылықтайды.