• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Airbus A310

Ұшақ туралы ақпарат Airbus A310

Airbus A310 - 1970-жылдарда Airbus компаниясының өзарақ эки күнді ұшқан пассажирлерді жеткізу ұшағы. Ол, A300 Airbus-ті міндеттілікті үлкенсерге ұлғайтуды алып, орта маңғыста тартыптыру үшін жасалды.

Airbus A310 бірінші рейсіне 1982 жылдың сәуірінде жасалды және итәкел жасау өнеркәсіптігі 1983 жылы басталды. Ұшақтын құрылысынан көрсетілгенде салондық катиндеу нысанасынан байланысты 280 пассажирді жеткізе алады және ұзақтықтың есептеу саласы 9 000 км-ге дейін.

Airbus A310 Pratt & Whitney JT9D немесе General Electric CF6 турбовентиляторлы моторлары белсенді болатынның артыққа алынатын двигательдермен жабдықталады, олар 850 км/сағатқа дейін жылдайды. Ұшақтың ұзындығы 46,66 м, криллер жиыны 43,9 м және биіктік 15,8 м.

Airbus A310 әлемдердегі многоликалык авиакомпанияларда қолданылды, бұлардың арасында Lufthansa, Air France, KLM, Delta Air Lines және басқалар да бар. Оларды́ң ғәнә бар авиалайнерлері көптегенімен емдеуде. Бірақ, Aircraft A310 әзірленуі Airbus компаниясына байланысты 2007 жылы дайындай басталды.

Техникалық ақпарат Airbus A310

- Ұзындық: 46,66 м

- Криллер жиыны: 43,90 м

- Өлшемдер: 5,28 м x 3,70 м

- Ең жоғары тездік: 913 км/сағат

- Ұшып кету уақыты: 9 300 км

- Масса: 79 000 кг

- Мотор: екі турбовентиляторлы General Electric CF6-80C2A2 немесе Pratt & Whitney PW4152 моторлары

- Орналасушылық: салон конфигурациясына байланысты, 220-280 пассажирді жеткізеді.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Ауыратын күндердегі қажетті сияқты, Airbus A310-да ең қауіпті жерлер кабинаның артындағы шетелдік жағына қарай жатады. Бұл сонымен байланысты, авариялық ситуация пайда болғанда шетелге жету мүмкіндігі толықтай жаратушының урнына жатқан пассажирлерде нестесіз еселеу мүмкіндігі болады.

Бундай дамулар өкінішке болмаса, жеңілдену алар аяқталушылардағы мылжынан көреледі. Аламыз, жерге жетумен байланысты шумын және ұйлынған жер ажыратын жерлерден шетелге жету артқыштықтың өзегін қамтиды.

Біраз пассажирлер көшелері кабина ортасына жазылады, демек осы ортада леті өзегін жасаудың ылыстығы жоқ пайда болады. Бірақ, кабинаның ортасында орналасушылың шумы мен әсері көбінесе туалеттер мен галереялардың жағына жатқан жерлерден өте тысқан болуы мүмкін.

Бүкілде, Airbus A310-да қойылатыны жердің таңдауы пассажирдің жеке қолайлықтары және қажеттілігіге байланысты. Бірақ, жерді таңдауға рекомендацияның уақытында қауіпсіздік және летің ылыстығы туралы эксперттердің кеңестерін есептесеуіңіз керек.