• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Cessna

Ұшақ туралы ақпарат Cessna

Cessna Aircraft Company - американская компания, легкие самалеттілерді жасаушы. 1927 жылы Қанзас штатының Уичита қаласында тұрушыланған. Cessna ұшақтары негізгілікті сенімділігі, қолдануының тиімділігі мен жаңаулауымен танымал.

Cessna ұшақтары әртүрлі моделдерде өндіруледі, басқарушы моторлы ұшақтардан кіші олардан басталамызды тек қыптамалы двумоторлы модельлерге дейін. Танымал Cessna моделдері арасында Cessna 172, Cessna 182, Cessna 206 және Cessna 208 Caravan орналасқан.

Cessna 172 - 1956 жылы бір моторлы ұшақ, ең белгілі легкие ұшақтардың бірі және пилоттардың оқуы мен шағын ұшау үшін пайдаланылады.

Cessna 182 - бірнеше бетті бір моторлы ұшақ, 1956 жылы шығарылған. Ол Cessna 172-ден қуатты мотор және көп жүкке ие, сонымен қатар алдағы полеттерге қолайлы болатын жүкәрлерге де пайдаланылады.

Cessna 206 - 1962 жылы шығарылған бірнеше бетті бір моторлы ұшақ. Ол да көп жүкке ие және алдағы дайындалылықты алу үшін пайдаланылады.

Cessna 208 Caravan - 1984 жылы шығарылған екі моторлы ұшақ. Ол да көп жүкке ие және алдағы дайындалылықты алу үшін пайдаланылады.

Cessna ұшақтары азаматтық авиация, бизнесте ұшақтау, медициналық авиация және ауылшаруашылықты қамтамасыз ету кезегінде пайдаланылады. Олар жігертектеліп, саясаттық жеңілдіктерді қатар есептейді.

Техникалық ақпарат Cessna

- Жүйреу: 8,28 м

- тездік: 302 км/сағ

- Мотор: 1 × Continental O-470-11 тектеп айналды бесік, 213 кВт

- Әлеуметтік өлшемдері: биіктік 2,72 м, кеңіктік 11,02 м

- Көлкі маңдайлық: 10,97 м

- қалдықтықтық: 1 610 км

- салмағы: бос 757 кг, ең үлкен өткіру 1 225 кг.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Cessna-да салықтар аралықсыз, сондықтан ең амантай орындар алдыңғы тарапта орналасуды , әйтсек, олар моторда болатын бәрінен алып тастамын және дәрігерлікпен турбуленттілікпен ішкі байланыстарына көбірек отырады. Сондай-ақ биліп отырып, ұшақтың жолаушылары зор ластандықтан тез болмағанда өздерін шақыру мүмкіндігі бар өткізе береді.

Одан басқа, Cessna кабинада класстар бөліну жоқ, сондықтан кабинадағы барлық орындардың көлемі ойынша кеңсісі тең болатын. Кейбір жолаушылар мүмкіндігі бояқтап отыруды, шағын мүйізгіге дайындықпен тапсыру жолын, бірақ басқада толық жақсылап, туалет және төлемдегі басқа мүмкіндіктерге тез қолжетімдідей тапсыруға тиіс.

Енді жақсысымен, ерекше ескертпеулерге сәйкес, ұшау кезінде жетекшінің нұсқауларына сену парағы болып табылады.