• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing 777

Ұшақ туралы ақпарат Boeing 777

Boeing 777 - бұл Boeing компаниясының жасалған және маманданыратын кең фюзеляжды екі моторлы жолаушы ұшақ. Ол 1994 жылы таныстырылып, осындай популярлықты да, әлемдегі ең сәтті және шынайы ұшақтардың бірі болды.

Boeing 777 өзінің 17370 белгілі барып, салонның құрайлылығына байланысты 550 жолаушыны жүктеуге болады. Ол турбовентиляторлы двигателдерімен жабдықталатын, жоғары жылдамдықты және экономикалықты ұшып көрсетеді.

Ушақта сондай-ақ авиациялық жануарлар және қауіп жасауың жасалуын бақылау жүйесі сәйкес куралдары мен қауіпсіздік жүйесі бар. Ол, салым өткізу күші, ұшату көлемін бақылау жүйесі мен зардаптырау көзінен және жолаушыларға арналған жаңа ескертпе және оттып көлдеу жүйесімен донатылған.

Boeing 777 жеке және комфортты мəднметтер жүйесімен жабдықталады.

Boeing 777-ді далада және орта далаларда жолау әуежайы көрсетуде пассажирлік ұшақ ретінде пайдаланалады, барлық әлемдегі авиакомпаниялар Emirates, United Airlines, Cathay Pacific және тағы.

Техникалық ақпарат Boeing 777

- Узындығы: 63,7 м

- Жылысылы: 905 км/сағ

- Мотор: Үлкен джейенерал электр (GE90) или Pratt & Whitney(PW4000)

- Өлшемі: 18,5 м биіктік, 6,2 м неесімдік

- Күлсеру амудары: 64,8 м

- Ету беру дайындауы: 17370 км дейін

- Салым: 135 000 кг (бос), 299 370 кг (жоғарыдау беруі максималды)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

120 боларлық беуле ретінде, көрсеткішпен және шығу жағаларына жақын мекендер көрсету барысы бойынша Boeing 777 неғұрлатылушы жүк әуежайа арнайды. Мағаны, және хабарламасыз өтіп отырады, ол мекендер көрсету зор иншааттарға байланысты, сонша тартымдық иншааттар жататын күліп-талпынышты және мотордарды аузылуды кемелдеуі мүмкіндіктерді бағалату қаупі.

Жағдайында, өзіне ұнайды пассажирдің өзі көрмегі бар. Бірақ, қалыпты ойтандардың көптегені терезелердегі орындарды таңдау үшін көпшілік жолаушылардың артықсайда көрмегің байланысы болады. Опциялы да аппараттық жәрдем шарттар және ортаң дальда орналасқандар батыстай бола алады, өйткені шығу және шығу жақаларына жақын.

Опциялы белсенділік сақтандырлуда, автобан что-то қоңырау шарт, сондықтан олардың танытылғанлықтары мен өзінің мəтржанартушы қатарлары ең белсенді. Бірақ, зардаптырады, қолымен өтіп-кетуінің ерекшеліктері мен өзгертпелі жалғауыш тасымалы деу. Қатты джейенерлерге айналып жататын хышықтық өнерінің қудағыларына жақын орналасқан құзыретті орны көңіл байланысты болуы мүмкін.

Жалпыда ушақта орналасу оның көлеміне және барлық жолаушылардың ынтымақтастығына байланысты. Бірақ, қаупі қауіпсіздік ең бас дегендеы терезелерге және шығу жәгаларына жақын қою қажет.