• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Twin Aero Commander/Turbo/Jetprop

Ұшақ туралы ақпарат Twin Aero Commander/Turbo/Jetprop

Twin Aero Commander - Aero Commander компаниясының 1950 жылдарда жасырын екі моторлы ұшағы. Бұл ұшақ бизнес ұшағы ретінде қолдану үшін жасалған және жолаушылар үшін жеткілікті кабинетті қамтыған. Twin Aero Commander екі поршнелі моторлармен жабылып, 8 қонақты аударуға мүмкіндік береді.

1960 жылдарда Twin Aero Commander Turbo өзгертілген нұсқасы шығарылды, бұл турбо воздушты бөтендегі жазу моторларымен жабылған. Бұл ұшақтың жылдамдығын және өзге полет әдісін көтеру мүмкіндігін берді.

1970 жылдарда Twin Aero Commander Jetprop мүрт туралы өзгертілген нұсқасы шығарылды, бұл реактивті моторлармен жабылған. Бұл ұшақтың жылдамдығын және ұзақтығын көтеру мүмкіндігін берді.

Twin Aero Commander/Turbo/Jetprop 1960 жылдары мен 1970 жылдарында бизнес ұшағы ретінде танымал болды. Бүгінгі күнге дейін олар жеке және корпоративтік ұшақтар ретінде қолданылады.

Техникалық ақпарат Twin Aero Commander/Turbo/Jetprop

- Ұзындығы: 11,94 м (Twin Aero Commander), 12,04 м (Turbo Commander), 12,55 м (Jetprop)

- Көлеті көрейініс: 15,85 м (Twin Aero Commander), 15,85 м (Turbo Commander), 13,41 м (Jetprop)

- Кабинеттің көлемі: 1,22 м x 1,22 м x 3,96 м (Twin Aero Commander), 1,22 м x 1,22 м x 4,27 м (Turbo Commander), 1,22 м x 1,22 м x 4,27 м (Jetprop)

- Мотор: 2 × Lycoming IO-540 сериясы (Twin Aero Commander), 2 × Garrett TPE331-5 сериясы (Turbo Commander), 2 × Pratt & Whitney Canada PT6A-28 сериясы (Jetprop)

- Ең жоғары жылдамдығы: 402 км/сағ (Twin Aero Commander), 467 км/сағ (Turbo Commander), 610 км/сағ (Jetprop)

- Полеттік мерзімдік: 2 222 км (Twin Aero Commander), 3 056 км (Turbo Commander), 3 219 км (Jetprop)

- Масса: 2 404 кг (Twin Aero Commander), 2 722 кг (Turbo Commander), 3 402 кг (Jetprop)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Барлық басқа ұшақтада, Twin Aero Commander/Turbo/Jetprop-та көліктің артындағы ең қауіпсіз орындармен орналасуы өтіңізілген, шығу нүктесіне жақын. Бұл қою қатерінде ұшақтың алдынан қалып қуызу ықпал етеді, және артындағы бөлімі де демек толық жоқ қалады. Оларда шығу жолдары да жатады, міндетті артық қажет болғанда ауырып шығуға дайын болуға болады.

Жағдайына байланысты, Twin Aero Commander/Turbo/Jetprop-та ең ыңғайлы, уақытша ерінетін орны креселдердің бірінші жолдарында орналасады, мысықтыан мекені жетпес және оңда артысы жоқ. Бірақ, тынықтықпен зорлауға шарт, машиналардан шум сөнген кабинеттің ортасында орынды таңдауыңыз ең жақсы.