• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

СRJ

Ұшақ туралы ақпарат СRJ

CRJ (Canadair Regional Jet) - Бомбардир (Bombardier Aerospace) кампаниясының өнімдітіп, пайдалануды жасауға арналған жергілікті ұшақтар іелерінің шегерілетін тобы. Олар қысқа және орта мерзімділікке модельі бойынша жолдаушыларды тасымалай алады.

CRJ-де көтерілімді жүйелер алған қанаттар куралынан жасалған тазауышиы бар және модельге байланысты 50-дан 100-ге дейін жолдаушыларды тасымалай алады. Ол 3 000 км-ге дейін уақытталуы бар да, жылдамдық көрсете алады - 870 км/сағ.

CRJ 1992 жылы қызметке келтірілді және одан кейін 1 800-ден астам таңдаулар шығарылды. Ол Delta Air Lines, Lufthansa және Air France көліктілері таратуда пайдаланылады.

Техникалық ақпарат СRJ

- Ұзындығы: 26,77 м

- Қанат аралығы: 21,21 м

- Кабинадың өлшемдері: 2,13 м x 2,13 м

- Ең жоғарғы жылы: 870 км/сағ

- Мотор: General Electric CF34-8C5B1

- Ұшу узақтығы: 3 000 км-ге дейін

- Мөлшері: 21 863 кг (максималды өткізу мөлшері)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Көптеген другий ұшақтарда қауіпті ситуацияға тиесілі мәтінде CRJ-да қабатты жағынан назар аудару керек, шынайы айтсалықты ұшақ саңылау. Бұл зорылғанда ұшақтың өнімі алдында беттелері ау-қатушыужағына апарылады, және жаңаңыздың соңы бірден-бір жас болады. Сонымен бірге, артқа жағынан ұшақты жету үшін шығу бөлшектері бар.

Кенеліуден бірі, CRJ-да ірілесу үшін ең ықылас орындар төменгі жолдағы орындарда орналастырылады, осы елестікті түгелдіретін жер ауызы пайдаланушылар жоқ. Бірақ ең алғашқы жас аралықта жерден өту керек еткен қолайлықтың шығулары, оның ішінде қасындағы басқа құйыныстар және басқа жабдықтар жатқан. Оған қоса, алғашқы жас аралықтарда моторлардың шумы астам болуы мүмкін.

Бүкілде, CRJ-да орынды таңдау туындайтын жастардың жеке преференцияларына және талаптарына байланыстырады. Қауіпсіздік тізімдеуінің бірінісі керек болса, жаңаңыздың артқа жағынан озына орналастыру қуатты. Қендігінше комфорт мен аял демалыс ішіндегі орны бұл CRJ-да бірінші рядда орналастыруға болады, осында аялдамасын таңдау әдетте ойырмақтылар мен таңдалу аспекттер бар. Бірақ күрделіп, бірінші ряддардағы двигателдерден шум өркендеуі мүмкін.