• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

McDonnell Douglas MD-88

Ұшақ туралы ақпарат McDonnell Douglas MD-88

McDonnell Douglas MD-88 - американская компаниялық МакДоннелл Дуглас MD-88 узық фюзеляжлы жолаушылық ұшағы. Ол MD-82 моделінің негізінде жасалды және 1987 жылы қалды. MD-88 меңгеруді мерзіміне 172 жолаушыны жеткізу үшін әрекет етеді.

Ұшақтарға Pratt & Whitney JT8D-219 турбовентиляторлық двигателимен жабғанда, ол 870 км/ сағатқа дейін жылдамдықпен және 3500 км-ке дейін ұшу мезетін қамтитын. MD-88 45,1 метр бойымен, қанат аралығы 32,9 метр және бөліктің биіктігі 9 метрге ие.

MD-88 150 бөлім немесе одан жоғары биржа жасалды және жергілікті авиакомпаниялардан қолданылды. Бұл модель Boeing 737 және Airbus A320 деген түсініктемелермен ауыстырылды. соңғы MD-88 1993 жылы шығарылды. Сонымен бірге, бұл модельдің жасауы тоқталған болса да, қандай авиакомпаниялар MD-88-ді өз паркаларында қолдануды жалғастырған.

Техникалық ақпарат McDonnell Douglas MD-88

- ұзындық: 45,1 м

- Қанат аралығы: 32,9 м

- Кабинаның өлшемдері: 3,12 м х 2,24 м

- Ең жоғарғы жылдамдық: 956 км/сағат

- Ұшу мезеті: 3055 км

- Бос ұшақтардың салмағы: 47,400 кг

- Двигатель: екі турбовентиляторлық Pratt & Whitney JT8D-219 двигатели

- Жаттығу мүмкіндігі: 172 жолаушыға дейін.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

MD-88-де, тең орнындағы петіндерге жаныстарды және көлдене бөлікте болмаған жерде орналасатын местер жасаушылар үшін ерекше қауіпсіз болатын деп айтуға болады.

АҚШ-тың Федеральды өкілдегілік авиация басқармасы (FAA) кеңестері бойынша, ұшақтарда ең қауіпсіз болатын орындар 1-5 және 10-14 қатарлары болып табылады. Бұл аварияластылық жағдайда эвакуациялық шығатынақтарға жақын болып, тасымалдаушылардың шығатынақтарға жақын емес қатарларға дайындығы жақсы.

Сосынмен, көлде-өз ұста болатын орындар бәріне қарағанда, серіктер ұшақтардың шығуын жылдам және қауіпсіз жасауы мүмкін. Авария орында серіктерінде болатын пассажирлер ұшақтан жылдам және қауіпсіз түскендемеуі мүмкін.

Жалғастыратында, McDonnell Douglas MD-88-де орналасатын орынды таңдау пассажирдің жеке таңдауына байланысты. Қауіпсіздік негізгі мақсат болса, шығатынақтарға жақын және көлге үйретулердегі орнымен таңдау қажет. Өздерініңді көңіл-күйдеу және ықпал аз жақсы болса, қосымша аяқ боспасы бар даярмандар мен серіке жақын орналасқандарды таңдауға болады.