LETL-410
Ұшақ туралы ақпарат LETL-410
LET L-410 - маңызды турбогвинтовой ұшақ, чех компаниясы LET (Лет) құрып шықты, 1969 жылы шығарылады. Ол қысқа және орта мезгілдерге затты пассажирлер мен жүктерді жеткізу үшін арналған.
LET L-410 2 турбогвинтовцы моторлары бар, олар тексеретін жылы 370 км/сағат жылдамдықпен және 1500 км-ге дейінгі күту. Ол 19 пассажир немесе 2,5 тонна жүк шығаруға болады.
LET L-410 Қазақстан мен басқа СНГ жерілерінде ауылдық және автомобильдік жолдар жоқ жерлерге пассажирлер мен жүктерді жеткізу үшін кең алаңдарда пайдаланылады. Ол аyrйalties ретінде ауданы мүлдеуді орындау және құрлық көмек операцияларды орындау үшін де пайдаланылады.
LET L-410, жəне негізгіден, өте сенімді және ақшаға жететін ұшақты аталатын, оның қиыс кийім мүлдеуді де жасай алады және тиісті шетелдеу аймақтарда жұмыс жасауға арналған жылу парадигмасы мен кішкентай нысан топ га арналған.
Техникалық ақпарат LETL-410
- Ұзындығы: 14,48 м
- Үстірті жазықтары: 19,98 м
- Кабина өлшемдері: 1,45 м х 1,45 м х 1,45 м
- Ең үлкен жылымы: 370 км/сағат
- Мотор: Екі поршневых мотор Walter M601E
- Жол бауыры: 1200 км
- Ауызша өлімі: 3 800 кг (максималды ұшып тұру өлшемі)
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Басқа жағынан, LETL-410 ұшақта ең қауіпсіз орны ауқым жинаушылар пайда болғандар мен аралық есіктерге жақында орналасқан жолдар. Бұл қобызшылықтың тақырыптары және соңғы үйлесіністер болады. Соңғы топ жəне салондық қабырғалар қобызшылықпен бөлінеді, бұл да екниге жауапты көрсетеді. Орындарды жеңілдететін аймаққа мүлдеметпен жолдар да тэрең болуы керек, себебі олар авария пайда болғанда тақамдықты жақсы қоруға болады.
Мектеп-күнделіктің ықтималдығымен, өзге пассажирлердің таңдаудың атаулары бар. Кейбірі аға өнімдеу жүйені көру үшін пенделерге жататын, кейбірлері - туалетке жетуді маңыздайды және аяғында батып жату мүмкіндігі бар міндеттерінің лауазымын ала алатын жолдар. Сонымен қатар, ұпайларын алуға арналған перспективаларда, сонымен қатар медге жеңіл өлшем жататын үстіңде жататын өлшемінің баратыны сөзге келген үстері арқылы таңдауды да есептей аламыз.
Бүтіндегі ауызша, ұшақта орны таңдауды бұзады, ол пассажирдің жеке таңдауларына байланысты және оның көмекшілікін, ұпайларына немесе ұжымдарға негізделетін болуы мүмкін.