• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Helio H-250 Courier/H-295/395 Super Courier

Ұшақ туралы ақпарат Helio H-250 Courier/H-295/395 Super Courier

Helio H-250 Courier/H-295/395 Super Courier - 1950 жылдарда Helio Aircraft Corporation-тың жасалған жеке авиацияда, тасымалдаунармалар мен әскери жұмыстарды орындау үшін қолданылатын жеңіл бір моторлы ұшақ.

H-250 Courier - Helio Aircraft Corporation-тың шығарылған бірінші ұшағы болды. Ол 190 л.с. күшті Lycoming O-435 мотормен жабған және 5 жолаушыны орындауға болатын мүмкіндік берген. H-295 Super Courier - H-250-нің үлкенделгенген нұсқасы, өте мүмкіндікті болып табылады, 260 л.с. күшті Lycoming IO-540 мотормен жабылган және ал багаждың артықтығы бар.

H-395 Super Courier - 1960 жылдарда шығарылған соңғы ұшақтың нұсқасы болды. Ол 400 л.с. күшті Lycoming IO-720 мотормен жабған және 8 жолаушыны немесе 1,5 тонна жүкті орындауға болатын.

Helio H-250 Courier/H-295/395 Super Courier - тырнақты және дәмдеулі талаптарға сай шығатын, аладағы жерлерде жұмыс жасаушы пилоттар арасында танымал болып отыр. Олар сақтаушы және өмір салушы ұшақтар ретінде қолданылады.

Ағымдағы уақытта Helio H-250 Courier/H-295/395 Super Courier өндірілуі тоқталған, бірақ олардың көпшілі көшетін жеке авиацияда және әскери жұмыстарда қолданылады.

Техникалық ақпарат Helio H-250 Courier/H-295/395 Super Courier

- Ұзындық: 8,23 м (H-250), 9,14 м (H-295/395)

- Крилдің өлшемі: 12,19 м (H-250), 14,02 м (H-295/395)

- Кабина өлшемі: 1,22 м x 1,22 м x 1,22 м

- Мотор: Lycoming IO-540-D4A5 (H-250), Lycoming IO-540-K1A5 (H-295/395)

- Ең жоғарғы тездік: 315 км/сағ (H-250), 350 км/сағ (H-295/395)

- Ұшу баяу: 1 600 км (H-250), 2 000 км (H-295/395)

- Ең жоғарғы өз алымы: 1 905 кг (H-250), 2 313 кг (H-295/395)

- Бос ұшақ массасы: 1 089 кг (H-250), 1 315 кг (H-295/395)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Хамма шошқа, Helio H-250 Courier/H-295/395 Super Courier-де ең қауіпсіз орны тасымалдаушы қазіргі уақытта ашықтық авариясынан өтуді растаушы орындар болып отырады, себебі олар авария кезінде есептелетін барлық шығыс болуына тыйым салады. Кабинаның басы мен соңы да жоғары орнылар орналасқан болса, себебі олар шығысқа жақын тұратын дауамды ұшақтарына жету мүмкіндігін сақтайды. Бірақ, әрбір сағатына басу үшін келісім бойынша оқиға кезінде бағдарламаларды оқиу, оларға сәттену қажет.