• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Embraer ERJ-170/190

Ұшақ туралы ақпарат Embraer ERJ-170/190

Embraer ERJ-170/190 - бұл Embraer компаниясының дамуындағы ауылдық ұшақтар семейі. Олар орта және шығыс бойынша жолаушыларды жүктеу үшін құрылды. ERJ-170/190 2004 жылы өткізілді.

ERJ-170/190, General Electric CF34-8E түріндегі авиадвигателдері бар, олар 890 км/сағат тездену және 4 260 км жолаушыларды жүктеуге мүмкіндік береді. Олар, модификацияға байланысты, 70-114 жолаушы ішкіді жүктеу мүмкіндігі бар.

ERJ-170/190 ұшақтары саяхат жерін жүргізу, навигация жүйесі және байланыс жүйесі сияқты қазіргі авиациялық техникадағы технологияларды орындайды. Олар баспилоттардың жұмыс істеуін көтіретін және ұшу жатсаңдарды қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін ұшақтарды қамтамасыз етедігі автоматты бақылау жүйесімен тегін болады.

ERJ-170/190 әрі бөлек авиациядағы көптеген авиакомпаниялар таразында көп тұранды. Олардың арасында Air France, Delta Air Lines, Lufthansa және Japan Airlines дейінгі молшылық авиация компанияларының арасында.

Техникалық ақпарат Embraer ERJ-170/190

- Ұзындық: 29,9 м (ERJ-170) / 36,2 м (ERJ-190)

- Ұшақ бойы: 26 м (ERJ-170) / 28,7 м (ERJ-190)

- Кабина өлшемдері: 2,74 м x 2,13 м

- Ең жоғары тездік: 890 км/сағат

- Жолаушыларды жүктеу мүмкіндігі: 3 704 км (ERJ-170) / 4 260 км (ERJ-190)

- Ауыздық: 28 080 кг (ERJ-170) / 50 800 кг (ERJ-190)

- Двигатель: Екі турбовентиляторлық General Electric CF34-8E (ERJ-170) / CF34-10E (ERJ-190) двигатель, әр бірі 62,3 кН (ERJ-170) / 82,3 кН (ERJ-190) түгел.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Эмбрэр ЭРД-170/190 ұшағында ең қауіпсіз салыстырушы таңба бестері кабинаның артынан орналасқан, себебі олар ауыздармен жақын аралықта орналасқан және авариялық ситуациялар болса де әрқайсысына ауыр деген шанс бар. Бірақ, әр жолаушының шексіздігі аяқталады, масалан, азық-түліктің жакында орналасуында, біреу кентке орналастырган жерде болып жатады. Сонымен қатар, бұлардың қазіргі кезде болған жолаушылар арасында жоғары, мисалы, жолаушылар арасының арасында артық ұзақтықтың немесе аяғын көтеру мүмкіндігі бар жолаушыларды талдауға алуы мүмкін. Сондықтан, ұшақта жергілікті таңдау, әрбір жолаушының талаптары мен таңдауларына байланысты, бөлінеді.