• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Embraer ERJ-135/140/145 Regional Jet

Ұшақ туралы ақпарат Embraer ERJ-135/140/145 Regional Jet

Embraer ERJ-135/140/145 Regional Jet - бұл Бразилиялық Embraer компаниясының жасалған регионалдық жет самалоттар тобы. Олар қысқа және орташа қашықтықтарға пассажирлерді жүктеу үшін жасалған және 37-ден 50-ге дейін пассажирлерді ойлап отыра алады.

ERJ-135 бұл 1999 жылы бұл тобыда жасалған бірінші самалот, әрі ол 29,87 метр бойынша жолдары алынып, 37 пассажирді жүктей алады. ERJ-140 2001 жылы шығарылды және 28,45 метр бойынша жолдары бар, 44 пассажирді жүктей алады. ERJ-145 1996 жылы шығарылды және 29,87 метр бойынша жолдары бар, 50 пассажирді жүктей алады.

Мұндай тобыдағы барлық самалоттар қозғалған жоғары түрбореактивті Rolls-Royce AE 3007 двигателдерімен қамтылған, олар 834 км/сағатқа дейін жылжу болдырып, 3 704 км-ге дейін ұшу мерзімін анықтайды. Оларда автоматты бақылау жүйесі мен жарау жасалған, онымен бірге қауіпсіздік жүйесі, әуесқоймен дамиған пилот иудиті жатады.

ERJ-135/140/145 Regional Jet араласында ауыр өлкелердегі регионалдық авиалайн жұмыстары, сондай-ақ жеке және чартерлік құралдар ретінде үйлеседі. Олар медициналық эвакуациялар мен басқа арнайы миссияларды да жүргізу үшін пайдаланылады.

Техникалық ақпарат Embraer ERJ-135/140/145 Regional Jet

- Ұзындық: 26,33 м (ERJ-135), 28,45 м (ERJ-140), 29,87 м (ERJ-145)

- Көлік ауспандары: 20,04 м

- Кабина өлшемдері: 2,13 м x 2,08 м x 12,73 м (ERJ-135), 2,13 м x 2,08 м x 14,21 м (ERJ-140), 2,13 м x 2,08 м x 16,56 м (ERJ-145)

- Двигатель: екі түрбовентиляторлы Rolls-Royce AE 3007A (ERJ-135/140/145)

- Ең жоғары тездік: 834 км/сағат

- Ұшу мерзімі: 3 704 км (ERJ-135), 3 334 км (ERJ-140), 3 704 км (ERJ-145)

- Ең жоғары ұшу жүкі: 22 500 кг (ERJ-135), 23 500 кг (ERJ-140), 24 500 кг (ERJ-145)

- Боса алатындар: 37-50 пассажир (ERJ-135), 44-50 пассажир (ERJ-140), 50-55 пассажир (ERJ-145)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Ойындық Embraer ERJ-135/140/145 Regional Jet-те ең қауіпсіз орны кабинаның артында жазылған. Бұл себебі, аварийалық жағдайларда негізгі бөлмедегі самолоттың зияны алдын алуы мүмкіндіктіктен, артындағы зиянаның да кіші болуынан байқалат туызулымы.

Бұл ойындағы ең көп оқиғалы орны салып отырған отауылдардың көлемі көмекше болуы мүмкін, себебі олардың аяқ тілдері қанағаттауыш көлемге, артынаныфыл арнасына артықшылық бар штабмен оқпапты. Бірақ, ең гәне бұл орындарда дағдылықтары артқан мүмкіндікке ие болатын көптеген үлесі ғанаулыдағылармен қатар, осы орындар өкілетті тіркелгенде авиакомпаниядан осы ақпаратты { getName:text()},ге сұрау керек.

Солай болмаған жердер, жеріндегі шум болады мен көзі ішінде қатты сынап табылуы мүмкін.