• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

EMBRAER ERJ 135 / ERJ 140 / ERJ 145

Ұшақ туралы ақпарат EMBRAER ERJ 135 / ERJ 140 / ERJ 145

EMBRAER ERJ 135 / ERJ 140 / ERJ 145 - бұл Эмбраер компаниясының дамуындағы аумақтық жетістіктер сілтейтін өзарақ самолеттілер. Олар қысалған және орта бақылауды жәнежол жолдау үшін құрылды.

ERJ 135 - аумақтықтардағы ең кішкентай самолет, 37 жолауды аударуға болатын мүмкіндікке ие. Оның жолы қыбылы 2 000 км-ге тең.

ERJ 140 - ERJ 135-тен жоғары, 44 жолауды аударуға болатын мүмкіндікке ие. Оның жолы қыбылы 2 600 км-ге тең.

ERJ 145 - аумақтықтардағы ең үлкен самолет, 50 жолауды аударуға болатын мүмкіндікке ие. Оның жолы қыбылы 3 700 км-ге тең.

Үш модельдік түрлердің барлығы да екі турбоджет жеңілдіктерге иемді екенін және ауыр бағыттардың жылуын, пассажирлер үшін комфорттылықты жасайды.

ERJ 135 / ERJ 140 / ERJ 145 сияқты жүргізгіштер регионалды құбылыстар үшін бәріне де әлемдегі авиакомпанияларымен пайдаланылады.

Техникалық ақпарат EMBRAER ERJ 135 / ERJ 140 / ERJ 145

- Ұзындығы: ERJ 135 - 26,33 м, ERJ 140 - 28,45 м, ERJ 145 - 29,87 м

- Жылу: ең жоғарғы - 833 км/сағ, екіншіке - 820 км/сағ

- Жылу машинасы: екі тұрбовентиляторлы Rolls-Royce AE 3007 ұшақтары

- Өлшемі: биіктігі - 6,76 м, кеңдіктігі - 2,74 м

- Күлгін аралық: 20,04 м

- Жол қашықтығы: ERJ 135 - 3 704 км, ERJ 140 - 3 334 км, ERJ 145 - 3 704 км

- Салмағы: ERJ 135 - 22 500 кг, ERJ 140 - 23 200 кг, ERJ 145 - 24 500 кг

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

EMBRAER ERJ 135 / ERJ 140 / ERJ 145-те тезарға табыс үшін, самолет кабинасының артында жуатын жерлері ең қауіпсіз болады. Бұл себебі, авариясы орын алғанда ұшақ өзенінің алдында көптеген жағдайда шексіз болады, сондықтан қабаттан ауырып тұратын пассажирлер іске шашуды әрекет етуді ашықтардың көрсеткіштерімен көбейтеді.

Тамаша, ең жақсы жататын жерлер бас көлігінде орналасады, себебі оларда құтқарған ортақ көлемге қоталудың мүмкіндігі жоғалады және оларда олардың алдында сандар тіркесінген жоқ. Бірақ авария тұғызуда бұл жерлер қауіпсіздігімен аз болуы мүмкін, себебі олар ұшақтың алдында орналасуды көбейтереді.

Сондай-ақ, авариялық операция ауырлықтары кемітіп отыру ережесінің қаралуымен, авариялық шығу жерлерінен іреттелу керек, сондықтан оларда ауырмалды нысандарымен және қол санмен ауа көлемімен байланысу ащылған дәлелденетін.

Барлықтан бастап, ұшақта орналастыру жерінің таңдалуы қолданушының жеке таңдауларына және талаптарына байланыстырады. Таңдаулары көпсай, аззай еткеннен кейін біздерге безопасдық, аззау жатуы шешілген уәкілетті жерлерді таңдауға дайын болыңыз, егер де комфорты жеткен, бас көлігінде орналасқан жерлерді таңдауға болады.