De Havilland Canada DHC-8-100 Dash 8/8Q
Ұшақ туралы ақпарат De Havilland Canada DHC-8-100 Dash 8/8Q
De Havilland Canada DHC-8-100 Dash 8/8Q - бұл Канада компаниясы De Havilland Canada алғашқы және сонымен бірге құрыланған және жасалатын турбовинтовый пассажир ұшағы. Ол регионалды авиалайндерге арналған жасалған және 39 пассажирді тасымалдауға мүмкіндік береді.
DHC-8-100 Dash 8/8Q 1983 жылы қызметке шықты және 22,25 метр, крилдің дағылымы 25,91 метр қабылдайтында. Оның Pratt & Whitney Canada PW120 баламалатын турбовинтовы двигательдері бар, олар 509 км/сағатқа дейін жылдамдықты және 1 667 км-ге дейін ұшу мезгілін береді.
Ұшақтың екі нұсқасы бар: DHC-8-100 және DHC-8-8Q. DHC-8-8Q-дің жақсы авионикасы және эффективті түсіртіні күштері, оны маңызды мезгілде ұшуға рұқсат етуге болады.
DHC-8-100 Dash 8/8Q АҚШ, Канада, Еуропа, Азия және Африка дағы регионалды авиалайндерде көп пайдаланылады. Сонымен қатар, ол грузовый ұшағы және жасаушы мақсатты іс-шараларды орындауды, себебі жалғыз көктемдерді қорылау және ауыру таулаушылық патрулімен байланысты атап жасалады.
Техникалық ақпарат De Havilland Canada DHC-8-100 Dash 8/8Q
- Ұзындығы: 22,25 метр
- Крилдің дағылымы: 25,91 метр
- Биіктігі: 7,49 метр
- Кабина өлшемдері: 3,73 м х 2,13 м х 1,85 м
- Ең жоғары жылдамдылық: 667 км/сағат
- Ұшу мезгілі: 1 389 км
- Бос ұшақтың салмасы: 12 474 кг
- Ең көп өзгертпе жұмыс жүктің салмасы: 22 680 кг
- Баламалатын: Pratt & Whitney Canada PW120A
- Пассажирлердің саны: 39 дейін адам.
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Екінші DHC-8-100 Dash 8/8Q-дағы ең қауіпсіз орындар, өту және ұштағы қауіпсіздік орнында орналасқан дәлелдейді. Басы және соңындағы орындар авариялы өту және жетуде, олар шықпақтарға дейін жақын болып табылады және ұшақты ертерек безопас жүрісуді жасауға мүмкіндік береді.
Сонымен қатар, эксперттер бейнелермен орындарды таңдауға ұсыныстар береді, себебі олар көрінуштардың ең жақсысын ұсынады және авариялы жағда алаңды түзету туралы қолдау жасайды.
Сонымен қатар, көкпен күштер мен баламалатындардың жаңауйларына қарсы орындарды тану керек, себебі олардың алдында шуманың көп болуында және титреп тұруы артық болуы мүмкін.
Соңында, маңызды болатынын есептеу керек, бірінші рядтардағы орындардың аяқсөзілері өркенде негізгі мекен-жайлар, себебі оларды ортақы және экипажмен таптап отыратын жылғылар жайлы.