• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

De Havilland Canada DHC-3 Turbo Otter

Ұшақ туралы ақпарат De Havilland Canada DHC-3 Turbo Otter

De Havilland Canada DHC-3 Turbo Otter - бүгінгі Канада күнделіктік 1950 жылдарында дамытқан бір моторлы турбоверге ұшақтар. Ол Канада астанасындағы алдыңғы моделі De Havilland Canada DHC-2 Beaver-ден дамытқан жасалды, сонда онда жүк жүктеудік және жолаушылық жұмыстарын орындау үшін қолданылуы мақсатында жасалды.

DHC-3 Turbo Otter-дің ұзындығы 13,4 метр, крилдің биіктігі 18,2 метр және биіктік 4,8 метр. Максималды ұшыс массасы 5 670 кг. Олде юлдастыруды жасауға мүмкіндік беретін Pratt & Whitney Canada PT6A-135A моторы бар 750 л.с. күшті, бұл 278 км/сағат кездесетін жұмыртқаға тулғарады және 1 600 км ауыстырады.

DHC-3 Turbo Otter 11 жолаушыны немесе 1 360 кг жүкті қабылдауға болатын. Олта өткізу, іздеу-солайтын операцияларды орындау көрсету үшін қолдана алады.

Ұшақ 450-нан астам шығармалармен жасалды және Қанада, АҚШ, Австралия, Жаңа Зеландия және басқада да елдердес орналасқан, оның ішінде. Дұрыс кестеу көрсетуді дайындауды, мұраларды шашту, теміржол жасау және басқа ғажайып аймақтарда көпіршіге және жолаушылық транспортатын құралы ретінде қолданылуда.

Техникалық ақпарат De Havilland Canada DHC-3 Turbo Otter

- Ұзындық: 13,4 м

- Криллердің өлшемі: 18,2 м

- Кабина өлшемі: 1,4 м х 1,4 м х 1,4 м

- Ең жоғары жылдамдық: 278 км/сағат

- Ұшу дақылындық: 1 600 км

- Ауыстыру: 2 404 кг (күдігізген жатқыш), 4 309 кг (максималды ұшып кету)

- Мотор: Pratt & Whitney Canada PT6A-135A, 750 л.с.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Кез келген басқа ұшақтағы қауіпсіз орындар De Havilland Canada DHC-3 Turbo Otter-дегі бастыжерлерге қарай орналасқан, себебі олар моторлардан алыс орналасқан және жолаушылықке апатты реттеуден қортынады. Со бірде, кабинадан шығу сараптамалары қолдайтын жерлер де қауіпсіз орындердерден есептеледі, себебі олар мастаудың кезетінінен дайын болуы мүмкін.

Комфорттан бақылы, De Havilland Canada DHC-3 Turbo Otter-дегі ең жақсы орындар терезелерге орналасқан орындар, себебі олар тапшаңдығың болуына көрек көрінуін жеңілдеуеді. Со бірде, кабинаның бірінші ряддарындағы орындар да комфортты болуы мүмкін, себебі оларда аяқтар үшін көбейген орын бар және сол санаттығының астына ұстау қолайлы болады, себебі ашықша-тұмауысының астына салымның сақтауы басқаушыларға керемет түсетін болуы мүмкін.