• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Canadair CRJ 705

Ұшақ туралы ақпарат Canadair CRJ 705

Canadair CRJ 705 - бұл канадалық Bombardier Aerospace компаниясының жасалатын және өндіруді қамтамасыз ететін жоғарыдағы көлікті ауырмалдау ұшағы. Ол CRJ 900 моделінің негізінде жасалған және орта қашықтықта жетелейді кездегі адамдарды аудару үшін жасалған.

Ұшақтарда General Electric CF34-8C5 күтті двигательлері бар, олар 870 км/са жылу тезілімін жане 3 700 км дейінгі ұзақтықты ұшауын кепілдейді. Салондың тексерілген нұсқаулықтың байланысында, ол 75-90 адамды асыруға болады.

Canadair CRJ 705 Air Canada авиакомпаниясына арналған жасалды және 2004 жылы екінші рет ұшып кетті. Дәл оны келесі мемлекеттерде көп авиакомпаниялар пайдаланады.

Техникалық ақпарат Canadair CRJ 705

- Узындығы: 36,4 м

- Желек құбығы: 23,2 м

- Кабина өлшемдері: 2,13 м x 2,13 м

- Ең көп жылу тезілімі: 870 км/са

- Ұзақтықты ұшау мерзімі: 3 000 км

- Салмалы: 28 000 кг

- Двигатель: General Electric CF34-8C5B1 (2 шт.)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Көбірек ұшақтардағы таңдамаларда, Canadair CRJ 705-тегі ең қауіпсіз орындар - жалғыз шығыс болмаған шығыс орындардың туралы болады. Оларда қамтылған жер маңызды маңызды мынауларды болады: аядан көлдергілер үшін көп негіздер мен ашу үзірлері болуы мүмкін, сондықтан олар жолаушылар үшін комфорттырады. Олардың бәрі алып тастауға болады. Асыл тарапта сиде адастырылған катуларға орналасқан пассажирлер сөзімді жұртты нөкерлей отыру концепциясыше көмекші болады.

Шығыс орны алып тастауға ғана адамдардың жоғарыдаушы орны алып тастауы, следующими наиболее безопасными местами являются те, которые находятся в середине кабины, так как они находятся дальше от крыльев и двигателей, что может уменьшить риск травм в случае аварии.

Движение себептен көздері сергіністік болатын пассажирлерің бейімдеуі бар, ал ешкімнің ерекшелікті орны болмаса, пассажирлер аяғына тартып отыруы көрінбес оқтудан олардың ең алдығы орнына орналасуы мүмкін.

Судалу кезінде ұшақтан шығуды жығып алуға тиіс болу шағымдандары бар пассажирлер аяғына орналасуға болады, сондықтан ұштан шығу алдында көрсеткіштен немесе суреттен ізгі тісектерге бұруды және оқландырылу алғашқыларын шығаруда кедергісіздікке ие болуы мүмкін.