• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

BombardierDHC-8-300

Ұшақ туралы ақпарат BombardierDHC-8-300

Bombardier DHC-8-300 (Dash 8) - бұл Канада компаниясы Bombardier Aerospace-тің жасаушысы және өтетін пассажир ұшағы; тұрақтылық жүйе бар тұрбовитокі самолет. Олбасы DHC-8-100 моделі негізінде жаратылды және қосымша ұзындық және қонақтықтар саны бар.

DHC-8-300 салон конфигурациясына байланысты 56 пассажирден артық пассажирлерді жүктеуі мүмкін. Олда 667 км/сағатқа дейін көрсеткіш және 2,593 км дейін ұшу мерзіміне дейін эки тұрбовитоктің Pratt & Whitney Canada PW123 моторлары бар.

Ауырсымдықтың ұзындығы 25.7 м, желілер аралығы 28.4 м және биіктігі 7.5 м болып табылады. Ең жоғары ұшу шығыстың масауы 22,680 кг тұрады.

DHC-8-300 өзіндіктері арналған жергілікті авиацияда ұзақ және орта ара қашаны ұшу, барыс ісінде грузоперевозки жасау және патруль ұшағы ретінде пайдаланылады.

Техникалық ақпарат BombardierDHC-8-300

- Ұзындық: 22.25 м

- Жылымдық: 556 км/сағат

- Мотор: Pratt & Whitney Canada PW123D

- Өлшем: 7.49 м (биіктік), 27.43 м² (желілер алаңы)

- Желі аралығы: 25.91 м

- Ұшу мерзімі: 2,593 км

- Жеке: 12,900 кг (енгізуші ежелгі массасы)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Bombardier DHC-8-300-те ең қауіпсіз орналасу орындары дайынның артық-артыңы. Бұл себепті, қауіпті түрде ұшақтығыштың ауызындашыды бетке көтереді, сондықтан артық-артыңда жатқан ұшақтың өмірге қаларлы қалу шансы арты болып табылады.

Сондықтан да, Bombardier DHC-8-300-тегі ең жақсы орналастыру орнылары ең алғашқа жататыны, себебі олар ортаға жаңақша қалқайсы орналасу местестьеріне арналған бос орындар. Бірақ, осы орнылар өмірге нысаналыңызы бұзушы немесе балалармен болған пассажирлермен толтыраймыз.

Сонымен қатар, кабинадан шығатын озгерту ортулары бос жерлерге қарсы орындарды көрсете алады, бірақ қауіпті ситуацияда оң жағындағы пассажирлер басқа пассажирлерді жеткізу мен көтеру көмек көрсетуі керек.

Жалпыда, Bombardier DHC-8-300-те орынды таңдау пассажирнің индивидуалды қажеттіліктеріне және ұшақтың борттағы ситуациясына байланысты. Сондықтан, ұшушылықтың ұшағы байқаушылығымен хаттамауы керек.