Bombardier DHC-8 Dash 8
Ұшақ туралы ақпарат Bombardier DHC-8 Dash 8
Bombardier DHC-8 Dash 8 - бұл тіпті әріптестік және аялтты бөлінген канадалық компаниясы Bombardier Aerospace тарапынан жасалған эки-мототы тұтынадай жолаушы ұшағылар және саяхатшылар үшін көрсетілетін семей. Бұл семейдегі әріптестер кыскартуларна және орта мезгілге арналған.
DHC-8 ұшағының біріншілері 1983 жылы шығарылды. Осыдан бері алғашқы модификацияларының 1200-дегендегіше әріптестер өндіріліп отыр. DHC-8 әріптестерінің модельдіктеріна байланысты биіктігі 37-ден 90-ға дейін пассажирлерді жеткізу мүмкін.
DHC-8 әріптестері маневрленушілігі жоғары болып, қысқа шығыс-шығарыс құралдарында тұруға болады. Олардың шашылық деңгейі және таңдалу қысымы көптеген таңбалаулы әріптестерден экологиялығымен артықты қызметкер.
DHC-8 әріптестер көне өлшемлік көрсеткіштер, чартерлік ұшуларды жасау және маңызды жүкті аудару үшін қолданылатын арнайы чартерлік құлы нысаны болған. Олар Air Canada, Lufthansa және Flybe т.б. молшерленетін үлкен авиакомпаниялар тарафынан қолданылатын.
Техникалық ақпарат Bombardier DHC-8 Dash 8
- Ұзындығы: 22.25 м
- Қанат тиімділігі: 25.91 м
- Кабина өлшемі: 2.13 м x 1.83 м x 1.85 м
- Ең жоғары тездік: 667 км/сағ
- Әуе жолауы: қысқа шексіз мағлұмат: 2 500 км-ге дейін
- Салмағы: 12 500 кг
- Әуе моторы: Pratt & Whitney Canada PW100
- Тұрақтылық: 37-ден 90-ға дейін пассажир.
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Bombardier DHC-8 Dash 8-де ең қауіпті жерлерді артықшылайтын олар, әуе көліктен өзгермегені үшін ұшақтығыда орналасады. Бұл өзара каксыздыққа байланысты. Авиациялық жағдайда Ұшақтың қабаттанған жағы жылытып жатады, артқы жағы артасына шығуы дауысу.
Содан тыс, ең көңілді жайлар бизнес-класста орналасған, қылмыстағы пассажирлерге аяғының орны әрі жақынын кеміліктіретін жатады.
Жалпыда, ұшақта жату орны пассажирдің индивидуалды маңыздылықтарына байланысты. Кейбірдері жаңақта орналасадып отырарыздарды қарау үшін, басқалары да тұрғынға қарай, туалетке жығушы әдеттегінше тез кіру әдістемесі үшін түзетіледі. Орналастырылған ряддың депары және соңындағы орны аяғы көтерілетін, бірақ ишкі жеткізу бағытындағы бос орындары талабы себебінен көңілді болмайды.