Bombardier DHC-8-300
Ұшақ туралы ақпарат Bombardier DHC-8-300
Bombardier DHC-8-300 - бұл Канадалық Bombardier Aerospace компаниясының жасалатын турбовинтовый ұшақ. Ол DHC-8-100 мөлшерінде немесе көлеміндегі модельден жасалды, фузеляж базасында дийді. Ол өзіндең форматта жабылу дағдыларын жанарттырып, жолаушылар санын шексіздендіреді.
DHC-8-300, қарапайым конфигурацияға байланысты 56 жолаушыны жүргізу мүмкіндігі бар. Ол Pratt & Whitney Canada PW123 турбовинтовы двигателдері менеджеріледі, олар 667 км / сағатқа даусыздық жасау мен 2 593 км-ге дейінгі ұшу мерзімін береді.
Ұшақтың көлемі 25,7 метр, биіктігі 7,5 метр және крыланың бейіні 28,4 метр. Ең жоғарғы ұшу массасы 22 680 кг тұрады.
DHC-8-300 регионалдық жолаушылық ұшағы ретінде қысқа және орта мерзімліктердегі жолаушыларды жүктеп алу үшін пайдаланылады. Ол жүктерді жүктегілерге және жараулардың ұшағы ретінде пайдаланылуы мүмкін.
Техникалық ақпарат Bombardier DHC-8-300
- Ұзындық: 22,25 метр
- Сауық: 556 км / сағат
- Двигатель: Pratt & Whitney Canada PW123
- Өлшем: 7,49 метр (биіктігі), 27,43 мӨдин² (крыланың аумағы)
- Көлем: 25,91 метр
- Ұшу мерзімі: 2 593 км
- Масса: 13 068 кг (жоғарылыу массасы)
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Bombardier DHC-8-300-те ең қауіпсіз местер ретінде шығарма бойынша және жараушытарда орналасқан рядымыздар. Зерттеушілер оларды көше туралы мәліметтерге жетку кездеңіз, Бұл көмір мунайханаларынан сәулемендету үшін немесе апаттық жағдайларда өткізгіше шығысқа тиесілі отуп жазылуы мүмкін.
Сонымен қатар, Bombardier DHC-8-300-те көптеген бос орындардың арасында орналасқан мөлшері белгілі рядымыздар қоңыраулы болады, олардар ауыз алу қорының дайын үстіне шығулары бар. Altynay Aman, Tikarim Men, Nazhyma Amanzhol, Mereima Alibekova+Rdcsp
Кейбір жолаушылар шығыска көретін және шабыттардың ілгерілеуіне тез өткізу мүмкіндігі бар местелерді таңдайды. Мұның бірақ, оларда қол багажды сақтау тыйым салынған, жолаушылар жабылған заттарын дайындауы мында қиындық туғыза алады.
Барлықтың есептегінен, Bombardier DHC-8-300 ұшағында орналастыру және қауіпсіздікті мынандай болу мәселесі пассажирдің индивидуалды міндеттерге мен ынтымақтыққа байланысты.