• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing/McDonnell Douglas MD-87

Ұшақ туралы ақпарат Boeing/McDonnell Douglas MD-87

Boeing/McDonnell Douglas MD-87 - жолаушыларға арналған қысқаша ұғымы бар пассажирлерді жүргізетін американдық компаниясі McDonnell Douglas тарапынан 1980 жылдары әзірленген. Ол MD-80 моделінің негізіне алынған және ағылшын мұражайды тазартуы үшін көбірек жеңіл фюзеляжы бар болып табылады, бұл ол кіші аэродромдарда көбірек маневрленуді мүмкіндеп тұратын.

MD-87, 4 000 км болатын аралықта 139 жолаушыны жүргізу үшін іске қосылды. Ол, екіталасыковтытурбовентиляторлық Pratt & Whitney JT8D-217C моторлармен 19 000 фунттың бірі тягаға ие болатын. Ауыртпалы ескерту: улкен мазындық жылу 870 км/с артық, жету үшін ең жоғары дәйексіз орта – 12 500 м.

1987-1991 жылдары арасында 76 шастан түсірілген MD-87 атқаратын авиакомпаниялар арасына SAS, Swissair, Iberia, Austrian Airlines және басқалар да кіретін. Ағылшында бөгет MD-87 шаңнатын рулдаушы және жүк ұшақтары ретінде пайдаланылатын кейде екіншілікті жиналаушы ретінде қолданылады.

Техникалық ақпарат Boeing/McDonnell Douglas MD-87

- Ұзындығы: 37,41 м

- Крылдағы аралығы: 32,87 м

- Қабырға өлшемдері: 2,13 м x 2,13 м

- Ең жоғары жылу: 871 км/с

- Уақыт біріктіру аралығы: 4 630 км

- Бос ұшақтардың массасы: 34 019 кг

- Жоқарту максималды массасы: 72 574 кг

- Мотор: екі турбовентиляторлық Pratt & Whitney JT8D-219

- Бір күйе айырбастау шынымасы: 139 жолаушыны алуға көз жеткізу мүмкіндігі.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Және де бағыттардың артиқшылықта әуе тағылуында, Boeing/McDonnell Douglas MD-87-де ең қауіпсіз орындар қабылдаған. Бұл жасақта ауыр орналастырмада ұшақ адамның көркем нәтижесінде әуеге улық сатады және содан кейін бұлғаратылады. Сондықтан, қабаттыға орнастырылган ұшақты қолданатын емес кез-келген жағдайда көтерудің байландырғышылығын арттырады.

Қарапайымда ауыру аяғында, бағыттар көлемін алған орнын тартуға дайын болу керек, бірақ бұл орның тірек болуы міндетті аяғы азаша жатады.

Күнделікті, ұшақта орналастыру орнының таңдалуы адамның жеке міндеттеріне және өзін-өзіне қажеттілігіне негізделеді. Ендіктен, көліктегі үшін орналастыру орнын тарту қағидаестіктері асық тартуы мүмкін.