Boeing/McDonnell Douglas MD-80
Ұшақ туралы ақпарат Boeing/McDonnell Douglas MD-80
Боинг/Макдоннелл Дуглас МД-80 - зуғарыфузеляжды жолаушылық ұшағы, Макдоннелл Дуглас компаниясының атында дамыған. Бұл моделі DC-9 негізінде жасалған және 1980-1999 жылдары аралығында іске қосылды. МД-80 авиация саласында 1191 Ұшақтың іске қосуы орындалды.
МД-80-де 2 турбовентиляторлы Пратт & Whitney JT8D-200 моторлар, олардың саяхат бырғында 870 км/саатқа жылжу мүмкіндігі мен 3 000 км дейінгі ұзақтыққа ие. Салонының конфигурациясына байланысты, ұшақ 130-тан 172 сәйкестенетін болады.
МД-80 авиакомпаниялар арасында экономиялықтық және сенімділігінен салынғаны себебімен танымал болды. Бірақ соңғы жылдарда ол тымсызданды, әр индустрия аяғына қаратын саяхаткерлер оны құйру үшін заманауи модельлермен ауыстырды.
2019 жылы Боинг МД-80 өндірісін тоқтату туралы хабарласқан, себебі ол сапалық және экологиялық талаптарға сай несептік талқыланды. Бірақ, көптеген МД-80 жапондары көлемінде өз жұмысына жалғасып отыр.
Техникалық ақпарат Boeing/McDonnell Douglas MD-80
- Ұзындығы: 45,1 м
- Көлік ашығы: 32,8 м
- Кабина жүйесі: 3,12 м x 2,24 м
- Ең жоғарғы жылдамдық: 870 км/саат
- Ұзақтық: 3 000 км
- Салмағы: 45 360 кг
- Мотор: Пратт & Whitney JT8D-200
- Ұшаушылардың саны: 130-тан 172 сәйкес.
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Боинг/Макдоннелл Дуглас МД-80-ге тәуелдерге бейімделетін, барлық жағыны бойдағы қабаттамасы маңызды. Бұл бір жолда авариялық несілде ана алда, ұшақтың басымен қарсыластытырып жатады. Сондықтан, ұшақтың соңғы бөлігінде орналасатын жолаушыларда өмір салу қолайлылығы артады.
Тағы да, Боинг/Макдоннелл Дуглас МД-80-де ең комфортты жасырушы және аяқтарына арналған нақтыдай бейімделетін отыр. Сондықтан, авариялық шығыстардан кейінғі ендіктік меняулар сыйындары әдетте көп орнымен жалдауға кіреміндігімен байланысады. Бірақ көбінен көру керек, аварияда көлеміндегі жолаушылар оған жолдамдылық туралы мәселелер туулуғын көтере алады.
Ұшақта орналасу ой-шаралары мен қажеттіліктерін байланысты, жолаушының таңдауы бейімдеумен көңіл көтереді. Егер қауіпсіздік біріктірілген болса, төменгі бөлігінде орналасу үлкен мүмкіндігі бар ұшақты таңдау жақсы болады. Комфорт және аяқ жеріндегі орны ыңғайлылық етсе, экономикалық сыныптың бірінші жолдарын таңдау жақсы болады.