• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing/McDonnell Douglas MD-11 Combi

Ұшақ туралы ақпарат Boeing/McDonnell Douglas MD-11 Combi

Boeing/McDonnell Douglas MD-11 Combi - бұл 1990 жылы McDonnell Douglas компаниясының жасалған және ол үшін шығарылып жатқан ертегі ерекшелеу MD-11-нің көтерілген нұсқасы болып табылады. Бұл ұзақ берілген көліктермен груз және жолаушыларды жүктеу үшін жасалған.

MD-11 Combi салон конфигурациясына байланысты 398 жолаушыны қойып жүре алады және 26 паллет жүк жүктеу мүмкіндігі бар. Ол, скоростьі 945 км/сағатқа дейінгін, 12 000 км дейінгі ұзақтыққа жеткізеді мүмкіндік беретін 3 Pratt & Whitney PW4000 двигательімен жабдықталған.

Көліктің ұзындығы 61,2 метр, қанат ачылымы 51,7 метр және биіктігі 17,6 метр. Груз қабынасының ішкі үлкендігі 184 куб метрді құрады.

MD-11 Combi KLM, Lufthansa, Finnair және басқа авиакомпанияларда груз және жолаушыларды ұсыну үшін қолданылды. Aqparat Suraktau Qұrmetі және Royal Netherlands Force дүкендерімен груз және жолаушыларды ұсыну маqsattyқ өткізуде қолданылды.

Қазіргі кезде MD-11 Combi өндірілмейді, бірақ көптегені олар ескіріп жатады.

Техникалық ақпарат Boeing/McDonnell Douglas MD-11 Combi

- ұзындық: 61,2 метр

- Қанат ачылымы: 51,7 метр

- Қабина өлшемдері: 5,87 м х 2,74 м х 2,13 м

- Максималды тездік: 945 км/сағат

- Ұзақтық жылу: 12 300 км

- Салым: 124 600 кг (максималды ұшып көтеру құрылысының салымы)

- Қозғалтқыш: 3х Pratt & Whitney PW4460

- Өмірдеу: 410 жолаушы немесе 26 паллет жүк және 114 жолаушы.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Boeing/McDonnell Douglas MD-11 Combi-да ең қауіпсіз орны несілде болады. Бұл ең қауіпсіз орындарын зерттеушілерде артқы бөлікте орналасады. Бұл қауіпсіздігі шаршараға өз табияттың жөнінен туыпты болуын көзделеді, себебі әуе жиі немісінде утып алып, сондықтан артқы бөлікте болатын жолаушылардың басару шансы көп.

Салымнан өтетін кезде, ыхғыз көлігінде орналасқан орындарды орналастыру тәуресінен онда олар зияны алуы мүмкін, сондықтан жан-жақты арзан жаналасу басқа да орнымен салыстырғанда кем деудігі үшін.

Бұлардың тұптасу кезінде жерге ие болуға болады, сондықтан ерекшелік кезеңдалудан ары қалған жолаушыларды есіген орның беттегі.

Жақында, ұшақта орналасу таңдауы жолаушының шағымдары мен талаптарына байланысты. Олардың бірі көршітте арналған орнына, басқалары артықтырғышты жылу үшін. Бірақ, орнын таңдау кезінде қауіпсіздік ерекшеліктерін де есептеу тиіс.