• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing/McDonnell Douglas DC-9-30

Ұшақ туралы ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-9-30

Boeing/McDonnell Douglas DC-9-30 - кірістінде бары мұнай ауырыпшылық ұшағы, 1965 жылы Дуглас Ұшақ Ұйымы (кейбір шаруашылықтан сатып алуға шыққан Boeing) американың компаниясында дайындалған. Ол DC-9-10-нің жанартылған версиясы ретінде жасалып, жағдай меншиктылықтың ауызаша қасымдалуын және күштірілген биылдықты қамтиды.

DC-9-30 115 саяхатшыны тасымалдауға болатын жөндегі жұмсады және жақындағы 2 500 км ауылы қабылдаған. Бұлда тоқтар реактивті двигателдері Pratt & Whitney JT8D-9, одан әрбірі 14 000 фунттаның күшін дайындады.

Ұшақ әлемдегі Делта ұшақтары, Солтүстік ұшақтары, Скандинавиялық ұшақтар мен Жапония авиакомпанияларына ширекелді. Ол, жарық көмірдік пайда болатын гражданшылық кәсіпорындағы және реанимациялық өмірді салу дегенді грэс пайдаланылды. "Ұшақтың зарылмасы өтеде сапаршылық комапанялар және жеке иесімерлер арасында тәуелді, бірақ дайын кезде "Өткізілген жетім" және Airbus A320тарға қарсы ауылым болып табылады.

DC-9-30 болашақты реттеуші модельлерді орындары болаған, мұнда Boeing 737 және Airbus A320 дегенде.

Техникалық ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-9-30

- Ұзындығы: 31,8 метр

- Крылыстың көлемі: 28,4 метр

- Кабина жөлдізі: 2,13 м х 2,13 м

- Ең жоғары шат: 954 км/с

- Әу қалдық: 2 500 км

- Салмақ: 28 000 кг

- Двигатель: жоғарышы жөгінді толтырғыштары Pratt & Whitney JT8D-9A, әрбірі 62,3 кН құрылады.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Боинг / МакДаннелл Дуглас DC-9-30 ұшағының борындағы аман-сезімті жайлар ұстайды. Бұл себепті ұшақтың авариялық-әдептерлік кезуасында әу қалдыға көтерілетін кезде көшемді орай сынап алу мүмкіндігі асарайды.

Жаттығыстар мекенжайларында орналасқан кезде қабырға шығу кезегі параметрілерге сәйкес жылдам және аман жүргізуді амедика. Бірақ нога шамалы мекенжайларды ішіне алу ортағы мәшінелердің пространства қорытындылығынен тым анаулы болу мүмкіндігіне назар аудару керек.

Сонымен қатар, парақтар мекенжайларынан ауырары, серіктермен дәуірлеу кездегі қазақ себептері. Мысалы, аварияда олар жарлы деп толықтай ауырары лауазымдардың жағдарша реттелсеңіз болады.

Тұтастықта, ұшақтағы мекенжайды таңдау жолы сөз бойынша және пассажирдің талаптарына байланысты. Базарланушылардың біреулері Бастапқы ойыншықтағы көрініске көңіл бөлу үшін терезеге жататын орнын таңдаулары мүмкін, басқа да оларнан ауылда жылдам даулару кезуі үшін проход жерін терезеден таңдаулары мүмкін. Әйгілі пасажирден стюардлардың нұсқауларын орындау және ұшақ ішіндегі қаулығыларды ойлау маңызды.