• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing/McDonnell Douglas DC-9-20

Ұшақ туралы ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-9-20

Boeing/McDonnell Douglas DC-9-20 - тыйым кіріспе керек ұшағы, 1960 жылдарда Douglas Aircraft Company (кейінірек Boeing) компаниясынан дайындалған. Бұл DC-9-30 ұшағын ішкі жамбас көлемімен кемделген жолаушыларын 5000 км-гей дейін 90 есеппен аяғындауға арналған. DC-9-20 Pratt & Whitney JT8D-7 по 68,9 кН күштеулермен орнатылған екі турбореактивтің құрылдыруымен жабдықталды. Ұшақтың ең жоғарғы тездесу көлемі 870 км/сағ, ұзақтықтың мерзімі - 3200 км. DC-9-20 1965 жылы ұшып, серия жасау 1966 жылы басталды. Бұл модельдегі 71 ұшақ жасалды. Ол Delta Air Lines, Northwest Airlines, Scandinavian Airlines және басқалары тарафынан жаратылатын авиакомпаниялардың әртүрлі географиялық жердегі қолданылушысы болған. DC-9-20 Boeing 717 және Airbus A319 гибі немесе жаңа модельдермен оралды. Бұлар азайту және шартты тасымалдау жүйесі ретінде жеңілдетілетін себептерінен өзінен көзеттеу үшін кейбір құштар жалпылама пайдаланылады.

Техникалық ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-9-20

- Ұзындық: 28,45 м

- Түбірлік аралық: 24,89 м

- Кабинаның өлшемдері: 2,13 м х 2,13 м

- Жоғары тездесу: 870 км/сағ

- Ұзақтықтың мерзімі: 2400 км

- Ауысу: 28000 кг

- Қасулы жүйе: Pratt & Whitney JT8D-7B, 14000 фунт тяга.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Boeing/McDonnell Douglas DC-9-20 ұшақтың борының артынан орналасқан жерлері тайпаушалық мүмкіндіктерді арттыру мүмкіндігіне ие. Бұл себеп, авариялық зиян кезінде ұшақтың жұмысы жерге бағытталатын негізінен, сол себепти қабырған бөлісінде жатқан жолаушыларның азапқа өмір беру шансы артып келеді. Кабинадағы шығыс орнының жері қалың қолтырау кезеті гүзет кезінде жеткізетін шұғыл және қауіпсіз шығу мүгедектерді ұсыну учасынан эксперттер арттырады. Бірақ ескертуі көлік бос жатқан жерлердегі ерекше болмауы мүмкін, себебі аяқ жерін сақтау тетіктері негізінен жарыс бойынша көлеменің шартылу заттары болуы мүмкін. Және соңында, ұшақта орналасқан крылаттардың жерлерін талқылаусыз, себебі өкпе орындары жаратуы мүмкін, ал сол жағдайда жағымдық қолдаушылардың ризики артып келеуі мүмкін. Бүкілден, ұшақта орналасу орындары пассажирдің индивидуалды ұнатулары және қажеттіліктері бойынша таңдау болады. Кейде жергінің ұйдағы жерлерін тану үшін, қызыл белгілердің көрісі тиіс, өкілетті зерттеулер қажет. Бірақ орындарды таңдау кезінде қауіпсіздік факторларын есептеу өте қажет.