• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing/McDonnell Douglas DC-9-10

Ұшақ туралы ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-9-10

Boeing/McDonnell Douglas DC-9-10 - бұл 1965 жылы американдық Douglas Aircraft Company компаниясына арналған, кейінірек McDonnell Douglas компаниясымен сатылып алынған жолаушы ұшағы. Қысқа және орта ара қашан жолдағы аз пассажирлердің тасымалдауы үшін өндірулган ұшақтар.

DC-9-10-ның ұзындығы 28,45 метр, крилдерінің размағы 25,91 метр болып табылады. Максималды жететін массасы 45 360 кг. Үстелге байланысты, ұшақ 90 пассажирге дейін пассажирлерді тасымалауға болатындығы бар.

DC-9-10-да жоғары барғанағы 64,5 кН мүшесі бар две-туросөз двигатель— Pratt & Whitney JT8D-5-тейні жигерленген. Максималды жылдамдық 896 км/сағатты табатын, қашанжолдық өзарауы 2 400 км.

Ұшақ 137 нұсқада жасалған және ол жауаптардың бар орналасқан авиакомпаниялар да қолданылды. Олардың қазіргі таңғалары жүк ұшақтары болып табылады.

Техникалық ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-9-10

- Ұзындық: 28,45 м

- Крилдердің размағы: 24,89 м

- Кабина өлшемдері: 2,13 м x 2,13 м

- Максималды жылдамдық: 896 км/сағат

- Қашанжолдық: 2 400 км

- Омасса: 23 133 кг

- Двигатель: экі турбореактивті Pratt & Whitney JT8D-1, 60 кН күші бар.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Boeing/McDonnell Douglas DC-9-10 ұшағының жолаушы кабинада ең қауіпсіз орны көшедесі бөлікте табылады. Бұл, ұшақ ағынына жерге көтергенде жұмған қауіпсіздіктің ақырында авариялық кезеге кіреді деп саналатылады, сондықтан көшедесінен болған пассажирлерің ажырайлы жаралай алу шансы уәде болады.

Қоса, эксперттер кабинадан шығуы үшін шығу орнын таңдауын ұсынады, себебі олар эвакуация кезінде ерекшеліксіз және қауіпсіз бұрышты қамтамасыз етеді. Бірақ осы ортаның табан саңырауы кем болуы мүмкін, сондықтанпайдаланушылардың аяқтары үшін жеткіліксіз орналасқан сияқты болуын ұмытпауы керек.

Сонымен қатар, крилдердің бітпейтін орналасуы самолет авариясы кезінде жаралану рискін арттырады, сондықтан олардың жұмылу ауыстырғыш болатын пассажирлерді алып тастау керек.

Жалпыдан алып тексеру, ұшақта қолжетімділіктің және пассажирлердің талпынысынан байланысты орнын таңдаудың қолайлылығына байланысты. Аралықтың алымына қарай, қаза жўқтында орнын таңдау кезінде қауіпсіздік факторларынан емделуі керек.