• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing/McDonnell Douglas DC-9

Ұшақ туралы ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-9

Boeing/McDonnell Douglas DC-9 - жолдас корабы, 1960 жылдарда Douglas Aircraft Company (ақырғыда бөлініп Boeing шалықты) американдық компаниясының жасалған. Корабы регионалдық авиация компанияларына арналған жасалған және 2 400 км-ге дейінгі ара 139 жолақты жолаушыларды жылдамдықтауға болатын.

DC-9 кейбір модификацияларымен (DC-9-10, DC-9-20, DC-9-30, DC-9-40 және DC-9-50) шығарылды. Корабың екі турбореактивті Pratt & Whitney JT8D моторлары бар және 896 км/сағаттан ішкі жылдамдыққа ие.

DC-9 Delta Air Lines, Northwest Airlines, Scandinavian Airlines және Japan Airlines тізімімен әлемдегі әуе компанияларымен кең пайдаланылды. DC-9 корабы 900-ден астам жасалды.

Егер кездеуінші "қазақхандығы" жоқ болса да, бірнеше авиакомпаниялар қазіргі уақытта оларды жүректен отырмау үшін пайдаланатын.

Техникалық ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-9

- Ұзындық: 31,3 метр

- Көлік ауқысы: 28,4 метр

- Жолақтың өлшемдері: 2,13 м x 2,13 м

- Ең үлкен жылдамдық: 954 км/сағат

- Ұшу қашығы: 2 500 км

- Арлық: 28 000 кг

- Мотор: Pratt & Whitney JT8D-7B (DC-9-10 үшін), JT8D-9 (DC-9-20 үшін), JT8D-11 (DC-9-30 үшін), JT8D-15 (DC-9-40 үшін), JT8D-17 (DC-9-50 үшін)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Және басқандай ұшақта, Boeing/McDonnell Douglas DC-9-да ең қауіпті орындар кабинаның артында орналасқан. Бұл, қауіпті жағдайда ұшақтың қепілін бұру үшін әуе күміні басы бұрғанда, себебі, задында орналасқан жолақтарда жатқан жолақтыларда азаматтар тиісті шашу шансына ие.

Сонымен қатар, эксперттер кабина ауыптарындағы шығару орындарын таңдауға қосымша тез және сапалы шығарылуды айтады. Тейлердегі бғдекі ұшақ орнының терең саясатта қамтамасыз ету бояды, өйткені, аяққабайлап табушытың кеңдеуін азайту керек болады.

Сонымен бірге, криллер қабатында ерекше жағдайда ұшар мүмкіндігі бар орнын талдамайтын, себебі жоспардағанда олар жарымдауларға жолдау да болуы мүмкін. Нәқілес, ұшақтан бір-біріне жақын жатқан азаматтарға үлкен төмендікке бату-жабу мүмкіндігі көп.

Орнын таңдау кезінде, орын таңдаушының жеке қалаулары мен талаптарына байланыстырады. Бірақ, орын таңдау кезінде оқиғаға байланысты қауіптіліктік ережелерінен болатын эксперттердің ұсыныстарын есептеп алу мүмкін.