Boeing/McDonnell Douglas DC-8-61/62/63 Freighter
Ұшақ туралы ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-8-61/62/63 Freighter
Boeing/McDonnell Douglas DC-8-61/62/63 Freighter - DC-8 төртінші күнге дейін McDonnell Douglas компаниясының 1950 жылдарынан бастап дамытқанда жобаланған егінші жұмыс қабылдайтын пассажирлер ұшағының грузовая нұсқасы. Ол узындығы 45,1 метр, крылдардың аралығы 45,2 метр және биежектердің биіктігі 12,9 метр. Максимальды ұшул массасы 158 760 кг, максимальды қашану көліктігі 10 400 км.
Ұшақтарда бес двигательді серіктестіру отырып, сондай-ақ Жедел шағылдану атқаратын Pratt & Whitney JT3D-7 неңіздер бар. Ең жоғарғы жылу бағыты 945 км/сағ.
DC-8-61/62/63 Freighter 90 тонна грузды барынша өткізуге болатыны. Груз өткізу бөлмесінің объемі 444 куб метр және грузды жүктеу/жүккі болу жүйесімен жабатылады.
1960 жылдарда шығарылып, 2000 жылдарда дейін грузовой ұшақ ретінде қолданылды. Олардан кейінгі кейіннен-кейінгілерге дейін кейбір үшініштерге ұшатындарды басқаруда.
Техникалық ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-8-61/62/63 Freighter
- ұзындық: 45,1 метр
- Күштер биелу аралығы: 45,2 метр
- Биежектер биіктігі: 12,9 метр
- Груздық бөлме өлшемдері: 27,4 м х 3,4 м х 2,7 м
- Максимальды ұшу массасы: 158 760 кг
- Максимальды жылу білігі: 965 км/сағ
- Қашану көліктігі: 10 400 км
- Двигатель: 4 Pratt & Whitney JT3D-7 түрбореактивті двигатель
- Оған шағыл: 70 300 кг (бос)
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Boeing/McDonnell Douglas DC-8-61/62/63 Freighter-де самалооттың тамырлар аралығында ең қауіпсіз орны орта жаққа жататын жағынан. Бұл қауіпсіздіктік дайындығы тамалдаушылардың артуына немесе биіктесті ұрмадан жету қаупісін гөркітедіргіш.
Сонымен қатар, клаустрофобиядан ауырап отыратыны жасушыларга немесе биек-көністі қоршаумен жастамаушыларға, терезенің жақсы қақпасын реттеу рекоменделеді, сондықтан оларға ауызтарынан жақындап, тилкелей жаралатып, босжықты қабілеттейді.
Сондай-ақ авария жағдайында оған жақын жерде жататын выходтар және криллерден қорталатындары қауіпсіздіктің еңдікті аймақтары болуынан олардан бері ауыртпалы.
Соңғы жолада, ушуқтықтағы ең жақсы орындардың бизнес-класста немесе ұлттық сыныпта орналастырылғанын есептей аласыз, осы жағдайда аузын зиян ауытады емес, ногалар үшін болатын орындардың да қажетіне түскен. Таман экономика сыныбында саяхат жасауыңызды талап ететін жағдайда екі жаңаыл қезетті ыңғайлы орны таңдауға болады: жұдырыққа тырғызылған орны орта қатарында орналастырылған, күндізгі қамқорлықтардың был әуе шашылығы түсінші.