Boeing/McDonnell Douglas DC-10-30/40
Ұшақ туралы ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-10-30/40
Boeing/McDonnell Douglas DC-10-30/40 - бұл Боинг мен Макдоннел Дуглас компаниялары арасында бирге жасалатын жиырма месті пассажирлік ұшағы. DC-10-30 қатынаста 1970 жылы жасалады, DC-10-40 - 1980 жылы.
DC-10-30-тың ұзындығы 55,5 метр, крилдің аралығы 50,4 метр және ең көп жету жұмсағы 258 тонна. Ол 9 400 км-ге дейін бара алатын 380 пассажирді тасымалайтын еді. DC-10-40 5,6 метр ұзартылған және 11 000 км-ге дейін 440 пассажир тасымалауға мүмкіндік береді.
DC-10-30/40 турбовентиляторлы Princeton & Whitney JT9D нео бруталықтай двигательдермен немесе General Electric CF6-мен донатылған. Ол қазіргі самолеттерде автоматты қалашқа басқару жүйесі мен управление жоқ қалу құралдарымен бірге болатын бірінші ұшақ.
DC-10-30/40 пассажирлік ұшағы ретінде, қолынан шыққанда және жасылдандырылған жауғаттама мақсатында пайдаланылды. Ол American Airlines, United Airlines, KLM, Lufthansa және Japan Airlines т.б. дүниежүзіндегі көптеген әуе компанияларымен жұмсалынды.
Бірақ, DC-10-30/40 American Airlines 191 рейсінің 1979 жылы жеруі мен United Airlines 232 рейсінің 1989 жылы жеруі т.б. кейінгі көтерілген әуежайлардың нығайтуымен өзгерістер салынды. осы әушылардың құрылымы мен қауіпсіздігіне.
Қазіргі уақытта ең көп DC-10-30/40 қолдану жасалады, бірақ бірнеше оларда қазуша тасымалдауға пайдаланылады.
Техникалық ақпарат Boeing/McDonnell Douglas DC-10-30/40
- ұзындық: 53,7 м (DC-10-30), 55,5 м (DC-10-40)
- Крил аралығы: 50,4 м
- Кабина өлшемдері: 5,74 м x 2,74 м
- Ең жоғары тездену: 945 км/с
- Ұшу метрі: 9 400 км (DC-10-30), 11 100 км (DC-10-40)
- Салмақ: 169 640 кг (DC-10-30), 178 100 кг (DC-10-40)
- Мотор: 3 x General Electric CF6-50C2 (DC-10-30), 3 x General Electric CF6-50C2B (DC-10-40)
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Мұндауыш атаулы Boeing/McDonnell Douglas DC-10-30/40-тағы пассажирлерге арналған ең қауіпсіз орны кабинаның артында орналасқан. Бұл ұшақтар өткен форс-мажор құрылымда ұшағы өртегенде, олар жетіушілерді өмірін жасау шансы ғана дауарды тұрған кезде.
Бірден, эсперттер кабинаға шығу бойынша жылдам және қауіпсіз шығу үшін шынайы есептелуді ұсынады. Бірақ, аяқталған жерге арналған орны басыла, олар көтерушіміз туралы қатеудік мүмкінділіктердің төмендігі арқылы, көңіл көтерулері жеткізілетін реттік табылғандар көрсете алады.
Барлық жағдайда, Boeing/McDonnell Douglas DC-10-30/40-та тұрған ұшағы бойынша орны таңдау адамның жеке таңдаулары мен қажеттіліктеріне байланысты. Бірақ, ауыз бойынша қауіпсіздік туралы экспертердің ұсыныстарын есептеуді ұмытпауыңыз.