• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing/Douglas DC-6A/B/C Freighter

Ұшақ туралы ақпарат Boeing/Douglas DC-6A/B/C Freighter

Boeing/Douglas DC-6A/B/C Freighter - бұл Boeing және Douglas Aircraft Company компаниялары тарапынан 1946 жылы жасалған жүктелу ұшағы. Ол DC-6 пассажир ұшағын негізде алып, жолдау бойынша жүктелерді адамдарды оңай қойып, ұзақтықтарға жеткізу үшін жасалды.

DC-6A - бұл Pratt & Whitney R-2800-CB16 моторларымен жабысқан бірінші жүктелу ұшағының және ол 3500 миля бойынша 28 000 фунттан көбірек жүкті жүктеу мүмкіндігі бар. DC-6В - бұл күші жоғары Pratt & Whitney R-2800-CB17 моторларымен жабысқан жаңартылған нұсқа және 4400 миля бойынша 35 000 фунттан көбірек жүкті жүктеу мүмкіндігі бар.

DC-6C - бұл Pratt & Whitney R-2800-CB17/67 моторларымен жабысқан соңғы жүктелу ұшағының және 3800 миля бойынша 42 000 фунттауға дейінгі жүктеу мүмкіндігі бар.

DC-6A/B/C Freighter 1950 жылдары және 1960 жылдары аралығында жылдары көп компаниялар қолданылды. Ол Pan American World Airways, United Airlines, American Airlines, Trans World Airlines және басқа көптеген авиакомпаниялармен жұмыс істеді. Кейде ол келесілерді кешкенмен де саяхат сапарына және орта аралықтарға жүкті және адамдарды жүктеуге арналған. Қазіргі таңда көптеген DC-6A/B/C Freighter оңай болдырмаудан шықты.

Техникалық ақпарат Boeing/Douglas DC-6A/B/C Freighter

- Ұзындық: 31,85 метр

- Кронерық тасымалдау: 35,81 метр

- Биіктік: 8,38 метр

- Жүктің мөлшері: 22,86 метр x 2,44 метр x 2,44 метр

- Ену макс массасы: 60 780 кг

- Ең жоғары тездік: 507 км/сағ

- Ұшу мерзімі: 4800 км

- Мотор: Pratt & Whitney R-2800-CB16

- Ауыр: 29 700 кг (DC-6A), 31 800 кг (DC-6B), 35 800 кг (DC-6C)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Boeing/Douglas DC-6A/B/C Freighter ұшағында, барлық басқа құймаларда, ауырмалдықтар бар. Кімі пайдаланушылар ұшағы жоспары арқылы өтіңдерге да, кімде өте көріну деу үшін ұялар. Одан әрі, көп пайдаланушылар двигателдерден шыққан шум өте өте тыныштықты нашарлады деп жатады, мәселен, ұшпақтың артындағы тазяның орнына.

Жалпыда, ғимараттағы негізгі ең әуелдік қатерлеу зонасынан көзімді мұның үстіне саламыз, сондай-ақ, ежелгі жерге жатса, асау ұзақтыктықтағы реферанстық бейнематтардан қаласа дал болады.