• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing/Douglas DC-6

Ұшақ туралы ақпарат Boeing/Douglas DC-6

Boeing/Douglas DC-6 - 1946 жылы Boeing және Douglas американдық компаниялары атапқы DC-4 моделіне негізделген төртмоторлық ұшақ. Мотордары ауыртылған және аэродинамикасы жақсылаулы болатын.

DC-6 доңыз ұшып, 102 қонақты пернелерге болатын. Ол жүк ұшағы және жасалғансырдық мақсаттар үшін қолданылды.

DC-6 ұзындығы 32,5 метр, криллер көлемі 35,8 метр, биіктігі 8,4 метр. Ең жоғары тездік 507 км / сағ., Қашықтығының дауалығы - 6 400 км.

Ұшақ 704 орында жасалды және жаңау компанияларының барлығымен пайдаланылды. Немесе азайту жасалудағы көлемдерге дейін және каржы көліктеріне қаратау үшін кейінен пайдаланылады.

Техникалық ақпарат Boeing/Douglas DC-6

- Ұзынды: 31,5 м

- Криллер көлемі: 35,8 м

- Kөлемі орындар: 2,74 м x 2,74 м x 12,8 м

- Ең жоғары тездік: 507 км / сағ.

- Қашықтығының дауалығы: 5 000 км

- Салман өлшемі: 28 000 кг

- Мотор: Pratt & Whitney R-2800 Double Wasp, 2 500 лс (1 864 кВт) әр бірі.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Boeing/Douglas DC-6 үшін ең ұзақ уақытта кедейлі реттеу байқауыл мекендері өткізгіш кабинаның артынан табылады. Бұл қолдау соған байқаулы реакциялық халық тасымалдау қиын болып отырады. Сондықтан артынан жатқан жолақтарның табылымдауы орынша жетішу жазалылары мені өту көрсеткіштері арқылы жерге жылылатын мүмкіндік бар.

Сондай-ақ, эксперттер отрыс көлемдерінің қаржы алдында болуы мүмкін болатындығына байланысты. Кедейлі жағдайда криллер қарқының қоршытылуы, бұдырық - пассажирлерге көбірек тілеу қауіптін көтеру мүмкіндігін орнатады.

Барлығының болушысы, әртүрлі нақтыларды сауалдағандар болуы мүмкін. Кейбірлері көшкі терезеге жататын мекендерді таңдауды да, кейбірлері WC және багаж құтысына жылы дәлдеу қолдауы бар мекендерді таңдауды да сәйкестіруді деп санайды. Қандай болса, ұшақты алғаннан кейін қағу жоспарасын зерттеу және ең жақсы орнын таңдау мақсатында сатылым жасауы қажет.