• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing777-200/300

Ұшақ туралы ақпарат Boeing777-200/300

Boeing 777-200/300 - Буинг компаниясының жасалып жатқан және импортталған ширек фюзеляжлы мынаулы икемноқтаулы пассажирлік самолеті. Ол 1995 жылы жеткеннен бастап өндіріліп жатыр және авиация тарихында ең танымал және жетіспейтін модельдерден бірінен болып табылады.

Boeing 777-200-ның ұзындығы 63,7 метр, крилдер аралығы 60,9 метр және ең ірі ұшау негізгі массасы 263 080 кг. Ол 14 305 км-ге дейінгі боса бару болуы мүмкін 440 жолаушыны жүктеу мүмкіндігіне ие.

Boeing 777-300-ның ұзындығы 73,9 метр, крилдер аралығы 64,8 метр және ең ірі ұшау негізгі массасы 351 530 кг. Ол 13 430 км-ге дейінгі боса бару болуы мүмкін 550 жолаушыны жүктеу мүмкіндігіне ие.

Екі дизелдікті мотордармен бесперестройкаланады. Сонымен қатар, жолаушыларга автоматты бақылау жүйесі мен жолаушылар үшін кең мәншіктерге, жеке экранларға мен борттағы көңіл көтеру жүйелерге ие болатын көлемді массалық өмірдің десяткалық қорытындысы бар.

Техникалық ақпарат Boeing777-200/300

- Ұзындық: 63,7 м (777-200), 73,9 м (777-300)

- Тездік: 905 км/сағ

- Мотор: Басам Жіңдіртер Диңкелі GE90 не But-жарық PW4000

- Өлшем: биіктігі 18,6 м, ені 6,2 м

- Крилдер аралығы: 60,9 м (777-200), 64,8 м (777-300)

- Ұшау мерзімі: 9 070 км (777-200), 11 390 км (777-300)

- Жүктік: 135 000 кг (777-200), 167 800 кг (777-300)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Boeing 777-200/300-те борттаң задындағы кабинада, шығу бұрышына жақында жер алсаңыз, оңай боларлықтарда, экстрендік жағдайда жолаушылардың өмірун сақтап алу мүмкіндігі үлкен болады деп айтатынымен қосымша тұратын.

Бұлардың таңдауын дауалтар кабинасына негізделгенкішілік шектеумен, авариялық қа болу кезінде жарақаттарды жасалатын мүмкіндіктерден толықтыру маңызды болады. Сонымен қатар, аяқтар бойынша жер алу, олардың началдықдағы трансмиссиялық шарттары жөнінде жақсы қорғау ақпаратын береді. Содан тыс, шығу жерлерінде орналасқан майданчықтың ұзындығы еңі зерттеудең мүбәрәктелетіньдігінен торапты болуы мүмкін.

Біреулерде кейбір жолаушылар бизнес-класта не алғашқы класста болатын жерлерді таңдауға ұнасынатын, мысалы, тегін аяздар жағынан жерге төмен нәрсе үшін осылай, ал ешқашан көлемді таңдалуы мүмкін болатын эконом-класстағы орташа жерлерге көрініс.

Бұлардың барлық түрлерінен көп, Boeing 777-200/300-тағы жер таңдау мамандардың жанармайтын нұсқаулары мен көңіл азабы дүниесіне байланысты.