• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing737-800SplitScimitarWinglet

Ұшақ туралы ақпарат Boeing737-800SplitScimitarWinglet

Boeing 737-800 Split Scimitar Winglet - Бойинг 737-800-інің модификацияланған нұсқасы, 2014 жылы жасалған. Бұл жаңа көлпендеумен бұрыстырылған күнделіктік крылылармен жабықталған. Ол ерекше еркіндіктік сипаттамалықтары мен топтық қорытындылықты жеткізеді.

Өзінің аударма белгілеріне қолдау салатын жинақтар CFM56-7B екен, ол 839 км/сағатқа дейін жылдамдық пайда жасайды және 5 665 км-ге дейін ұшу мерзіміне иесін ақытады. Салон конфигурациясына байланысты, ол 189 жоламительді қабылдауыштарды жылдамдықтауда болуы мүмкін.

Boeing 737-800 Split Scimitar Winglet - бұл әлемдегі эң танымал самолеттерден бірі және саяхатшы мен жүк жүктіру машинасы ретінде қолданылады. Мысалы, Southwest Airlines, Ryanair, Norwegian Air Shuttle және басқалар де алдынғылар арасында ыңғайлы пайдаланады.

Техникалық ақпарат Boeing737-800SplitScimitarWinglet

- Ұзындығы: 39,5 м

- Жылу жылы: 840 км/сағат

- Құрал: CFM56-7B

- Өлшем: 12,5 м биіктігі, 35,8 м крилдер

- Өлшемі: 34,3 м

- Ұшу мерзімі: 5 665 км

- Мөлшері: 79 000 кг

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Бойінда Боинг 737-800 Split Scimitar Wingletтегенде, самолетте ауыртпалы туралы қауіпсіз мекендер болуы керек. Себебі олар мотордың оларда болатын ön mərtəbəсінен көрінетін жағынаныштан далада орналасқан. Бүгінгі күнде, жауапты жолдардан шығу мекендері де қауіпсіз мекендер болып саналады, себебі олар авария жағынында шығуға тез қатынастық салады.

Көмекшілік бағытына келгендегі көшпенділердің онда оспауы көзі жолайтындар жасауы мүмкін. Басқалары, терезенің жаһандан артық қарауына көңілділерін алады, басқа лар - өтірге жағытып-тумып қол жеткізуге және арасында ауыртпалы көшетілуіне ие болады. Соның үлгеріміне, алдағы реттердең мекендері аяқтауны, бірақ толық тұту нәтижесінде төмендетілген туды қабылдауға болмайтынын есептену керек.

Жалпы ойлар қоныстан мектепке, бала болғанға не домбырғаларға, жеке таңдауларға, және т. б. ұзақ мерзімдік ұшу кезінде барлық қабылдауға қосымша факторларға байланысты барша саяхатшының стратегиялығы болуы мүмкін.