• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing737-700Winglets

Ұшақ туралы ақпарат Boeing737-700Winglets

Boeing 737-700 Winglets - Boeing 737-700 көтерілісінің тексерілген жағасын (winglets) орнатылған өзгертілген нұсқасы, ауа тынысын азайту және жолауды әділеттегілікті көтеретін соңғы қондырғыштармен жабдықтайтынына сенімді самолеттік. Бұл самолет авиакомпанияларға, өз ұшыптардың экономикалық әділетенділігін және туымдату жүзеге асыру таяулылығын жеуліктеуге мүмкіндік беретіндер үшін жасалған.

Boeing 737-700 Winglets-тің ұзындығы 33,6 метр, қанат аралығы 34,3 метр және биіктігі 12,5 метр. Ең жоғары жылу массасы 70 300 кг, ең үлкен уақыттау дағдысы - 6 000 км. Самолет салондың конфигурациясына байланысты 149 жоламаны көшіре алады.

Boeing 737-700 Winglets-ті 1997 жылы эксплуатацияға келтірілді және мәнінен соған дейін барлық Boeing 737 жиынтығының ең танымал мәдели болды. Ол регионалды және орта дақылды шаруашылықтық полеттерге шаруашын арқылы әлемдегі авиакомпаниялармен пайдаланылады.

Техникалық ақпарат Boeing737-700Winglets

- Ырғалылығы: 33,6 метр

- Жылылығы: 876 км/сағ

- Жедел: CFM56-7B24

- Дөңгелектік: 12,5 метр биіктік, 35,8 метр қанаттар

- Құрастырғыш: 34,3 метр

- Таяулылық дағдысы: 6 000 км

- Салмақ: 41 145 кг (ені көтерілу үшін ең үлкен теріссі массасы)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Әр бір ұшықтың ұтымдылықтары самолеттің ішінде жіреніп, онда орналастыруға байланысты. Бірақ Boeing 737-700 Winglets-те аударымдарды таңдау туралы бірнеше ыңғайлы және қауіпсіз орны туралы бірнеше жалпы ұсыныстар бар:

1. Әмияндау шыққандардың орны - оларда құрылыс бойынша арылған орындар одағының арықтығын және ашық бекеттерді көбейтеді. Сондықтан да авариялы сәтте, олар самолеттен тез және қауіпсіз шығуға болатын мүмкіндік бар.

2. Кеңдікті жарық орындар - олар орнынан гөрі көру мүмкіндігі ең жақсы және шүбедегіңізге қойылатын комфортты болуы мүмкін, себебі ұшыппайымдағы төменіне оралған бола алатындар.

3. Кабинаның бастауындағы орны - олар зерттеу уақытында тыныштықты шығып, полетте коятайтындары дәмді түтінік етпейді.

4. Кабинаның ортасындағы орны - олар ұшыппайымның шумы төмен көрінісі болатында да турбуленцияда дәретін болуы мүмкін.

5. Кабинаның артындағы орны - олар тым шумды және түтініксіз болуы мүмкін, бірақ ұшыптар пікірлерді алып тастауға желілікті қажеті болатын кезде қотқышты болатындары болуы мүмкін.

Сондықтан да, ұшыптың ішінде орны таңдау ұшығының индивидуалды міндеттерінентаңыздарға қарайды және билеттерді брондаудың уайымы бойынша шектеулері пайдасыз болуы мүмкін.