• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing737-500

Ұшақ туралы ақпарат Boeing737-500

Boeing 737-500 - узын корпустық қонақтар самалғаны, американдық Boeing компаниясының жасалған. Ол 1987 жылы көрсетіліп, 1987-1999 жылдары арасында өндірілді. Самалық 737-300 модельі бойынша құрылды жасады және CFM56-3-тың арамашылықты дауыстан жоғаратты.

Boeing 737-500-ның бойы 31,01 метр, крилья аралығы 28,88 метр және биіктігі 11,13 метр. Жоғарыдан шығу массасы екі жүз сексен алты алты нарығына, орташа жолының ұзақтығы - 4 630 км. Максималды пассажирлер саны 132-ге қарайды, салон багыттарына байланысты.

Boeing 737-500 бірнеше әуежайларда - Lufthansa, Delta Air Lines, Southwest Airlines, SAS, KLM және басқалар - жолаушы самалық көрсету қорытындыларына қатысты қолданылды. Boeing 737-500-ге қатысты бірнеше ұшқаншалық авариялар өтеу кезінде көптеген авиакомпаниялардың бұл модельді көне және қауіпсіз тұрақтармен ауыстыруға ықпал етті.

Техникалық ақпарат Boeing737-500

- ұзындық: 31,01 м

- Тездік: 876 км/с

- Двигатель: CFM56-3C1

- Өлшемі: 28,35 м х 11,07 м

- Крилья аралығы: 28,88 м

- Жарықтықтың узақтығы: 4 630 км

- Масса: 41 413 кг

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Сторонадағы эле жас ауыстырғыштардың бірі Boeing 737-500-де, ағыпты сияқты. Бұл балғынын ұжымына көтеру кезінде ұшағы көңіл қайтаруды тиіске апарады, сондықтан артқа жағынында болатын жолаушылар ауыр сыйлықтарға салыстырылғанда аз жансуздықты береді.

Қоса, эксперттер кабинадан шығарыс выходына жақын орналастырылатын орындарды таңдауыңызды ұсынатады, себебі олар кешеу мен қауіпсіз шығу кезінде тазам дайындығын көптегендей ұсынады. Бірақ олардың ерліктері кедейленулік адам жерге арналған өлшемі мен оның кейінгі ғана тойлары болуы мүмкін.

Сонымен қатар, крильялардың ұйымдастыру жағыларындағы орнылардан ұзақжатталған орындарды таңдаңыз, себебі аварияда олар зиянге кедейлі болуы мүмкін және қауіптілік түсуші көздер болуы мүмкін.

Бүкілге, ұшақта қойылымдардың таңдауы жолаушының жеке таңдаулары мен міндеттеріне байланысты. Артқа жағының жеке таңдаулары мен комфорттық өтілетін орындарын таңдау керек, кейде әкімшілік-класс. Егер неге бірінің негізгісі - қауіптілік болса, тоган орындарға көрсету тиіс рет.