• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing737-200Combi

Ұшақ туралы ақпарат Boeing737-200Combi

Boeing 737-200 Combi - бұл Боинг 737-200 ағындарды, жүктеменні өткізу үшін жасалған қатынастық. Ол 1967 жылы көрсетіліп, ауырсаулықтардың ең қызықты және жеміс ерекшелері арасындағы нығайтын ұзақкепілді ағындардың бірі болды.

Боинг 737-200 Combi-де CFM56-3 жеткізгіш модификациялары бар, олар алдыңғы модельлерге қара көмекшілік және экономикалықтықты көгертеді. Ол пассажирлерді барынша 136 адам бастамалықтар және жүкті ішеге алу II режимінде 10 паллетке дейін жүктей алады.

Боинг 737-200 ком видеолары ретінде авиакомпаниялар, жүктемендер, шартер жолаулар және жаррық операцияларда пайдаланылып келді. Ол аштық түзету үшін сууларды жандандыруда майда да пайдаланылды.

Бүгінгі күні ең көптеген Boeing 737-200 Combi эксплуатациядан шыққан, бірақ бірнеше өзара региондарда қолданылады.

Техникалық ақпарат Boeing737-200Combi

- Ұзындығы: 30,53 м

- Ерік белектері: 28,35 м

- Қабырганы өлшемі: 3,53 м х 2,24 м х 1,98 м

- Ең жоғары баяу: 907 км/сағ

- Жолау бойы: 4 800 км

- Салмағы: 34 019 кг

- Мотор: жоғары деңгейдегі два Pratt & Whitney JT8D-15A 64,5 кН күшіне ие думантиви мотор.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Боинг 737-200 Combi-де, басқа әуе жолақтамасы, ойыншылардың тез жасалу және жеткішету мүмкіндігі артыпты аман тұратын жердер болып табылады. Бұл авария жағдайында, жеткізулерге белсендіктену мен жылдам көшушілері қол қоятын мен шығу имкандары табады.

Бақытты жердерге көрінісіне көрінетіндігі, ағындардың ортасы және артындай бөліктері жеткішету қосылуша мен моторлардың дүміндегі шумдан аздау мүмкіндіктері пәрменделедігіне байланысты. Бұл, жолақтама алушылар үшін көңіл болатын жердер болып табылады.

Мәселе бойынша ережелерді көрсеткенше, Boeing 737-200Combi-де, 10-15 жолдары әуеден шығуіне жақында тұрады және аяқталу үшін көлемдегі көбейеді. Сонымен 20-25 жолдары да дәмді әуе беру жеткішетінен таба алады, дәмнен шақырушы шумы жоғары ығысуымен байланысты.

Кез-келген жағдайда, әуедемені таңдау өзгерткенда, жолақтамадағы жеке арманылықтарға байланысты болады және ұшақтың мақсаты мен жолау уақыты бойынша тұрақтылығы деілдейді.