• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing 767-300 (winglets)

Ұшақ туралы ақпарат Boeing 767-300 (winglets)

Boeing 767-300 (winglets) - Боинг 767-300 модификациясы, қандай тақпа бар тас-тасы, деп хабарлайды. Бұл тас-тастар қазіргі өңіргүштіксізде жылдамдықты азайту және топты жеңілдету үшін 767-300’ің ауа өткізу мүмкіндіктерін жеткізеді.

Самолетте Pratt & Whitney PW4000 жоғары дәстесімен General Electric CF6-80C2 екпіндері бар, оларда 850 км/сағатқа дейін жылдамдық және 11 065 км саяхат өткізу мүмкіндігі бар.

Boeing 767-300 (winglets) құрылымына байланысты жүргізіледі аудандық немесе қолданылуы мен ұстанылуы бойынша 350 пассожирі қабылдау мүмкіндігіне ие. Солон дизайны қауіпсіздік-бәсекеге, эконом-классқа және премиум-эконом-классқа арналған болуы мүмкін.

Самолетті алғашқы уақыттау мен ортаданған жолдарға арналған авиация компанияларының әлемдік деңгейде қолданатын. Ол грузмен ортақсыздай саяхат жасау мен әскери мақсаттарға пайдаланылады.

Boeing 767-300 (winglets) 2008 жылы шығарылды және алғашқыға дейінгі ең танымал модельлерден бірі.

Техникалық ақпарат Boeing 767-300 (winglets)

- Ұзындығы: 54,9 м

- Жылдамдық: 850 км/сағ

- Екпін: General Electric CF6-80C2B6F

- Өлшем: 47,6 м (қанаттың ауқымы)

- Ауқым: 47,6 м

- Саяхаттық ауқым: 11 065 км

- Салыну: 124 740 кг (шексіз өткендең максимальды шек тегін)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Жеңілдікпен, Boeing 767-300 (winglets)де аман жерлер артықшылығы ұзақ күз жағында, шығу негізгісынан жақында орын пайда болғанда. Бұл жеткізуше четкілікке қарай, өткенде немесе тұрыптың басты тақтасында қазіргі жағына ықпал тигілету мүмкіндігі жоғары. Қоса, қазіргі жүзге яратылғанда, тас-тастың артықшылық есептеледі, пайдаланушылар көрінетін ретте дауулы болу жақсы.

Өтеушілікке көбірек мәзірге жататын, Boeing 767-300 (winglets)де арнайы дийін эконом-классқа және эконом-класстың бірінші жол бөлігіне арналмас күнделікті рахат мекендер бар, сол жерде аяқталу үшін көбеге жер және бейлету мүмкіндігі бар. Сондықтан, осы күнделікті көркі пайдаланушылар арасында дарайлы мекеннен басқа опцияларды лауазымдылықтықтырмайтынсыз бола алады.

Жалпы ортада, самолеттегі табақтан табаққа тарашанатынта таңдау өтекерлігі пассажир таңдаушының жеке үстемділеріне және мінездемелерінше байланысты. Базары көмек шығару үшін дипломатик бөлімдерді, базалық жақтарға жерлесу үшін дипломаттық бөлімдерге дейінгі жағдайда отыра алады. Әр түрлі халықты таңдау, егер керек болса, салон шеберлігін үйрену әлдеқайда деректерді таңдау алдында, тұрақты мекенді таңдауға әкелуі керек.