• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing 767-200 Freighter

Ұшақ туралы ақпарат Boeing 767-200 Freighter

Boeing 767-200 Freighter - Бұл Boeing компаниясының пассажирлерге арналған баспасөз жеткізгіші моделі бойынша ажыратылған жүктеу ұшағы екен. Ол 1993 жылы көрсетілген және орта және ұзақ ауыстыруды жасау үшін қазыналы аудандармен жүргізілген.

Ұшағы 48,5 метр ұзындығы, көлдерінің ұзындығы 47,6 метр және биіктігі 15,9 метр. Ең үлкен жетпіретін массасы 186 тонна, жедел бұрылымдық мерзімі - 6 020 км.

Boeing 767-200 Freighter-де 2 Pratt & Whitney JT9D-7R4D турбовентиляторды әсерлеу моторлары бар, онда әр бірі 23 500 фунт удартуға ие. Ұшағының ең жоғары жылдамдығы 850 км/сағат.

Ұшақтың ішінде 24 жүк палетіне дейін дайындалатын жүк бөлмесі бар. Мәтінмен айналасу жолаққорлары, өрттік арқалар немесе көтерілуі мүмкін ертеңнің үлкен қасиеттері бар.

Boeing 767-200 Freighter көптеулер аудара алумен ауыстыру іс-шараларымен шугылым салушылар үшін танымал таңдау екен. Ол жерлердең қазақартушы азаматтары, медициналық дәрі емес, электроника және басқа мәтіндерді қолдану арқылы різгердеп отырады.

Техникалық ақпарат Boeing 767-200 Freighter

- Ұзындық: 48,5 м

- Көлдерінің жаңгыртқышы: 47,6 м

- Жүк бөлмесінің өлшемдері: 5,03 м x 3,66 м x 3,05 м

- Ең үлкен жеткіріс массасы: 186 880 кг

- Ең жоғары жылдамдығы: 913 км/сағат

- Жұмыс тасымалдау ерекшелігі: 6 590 км

- Мотор: Pratt & Whitney JT9D-7R4E1

- Ұшақтың өзінің массасы: 80 000 кг

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Боинг 767-200 Фрайтердегі ең қауіп тиімді жерлер қабырқасынан көрсетіледі, шығу командаларына жақын болуы мүмкін. Бұл жаттығу ситуацияда ұшақтың әдетте қара адамдары қуаттарынан төндіруге ант болатын себеппен қасіреттік тапсыру жайындағы жерлере болғанмыз, сондықтан ұзақтықтан барамыздары қолайлатын мүмкіндік жеңілдіктері бар.

Рақметтілікке келіп сенімділік бар дегенді, бүкіл пассажирлердің көздері жардамында тұру үшін. Мекен-жайын жылыта тағайындау арқылы бораушылар самолеттінің ішіне жылын бастау, басқалары ұшаменжайлау арқылы жеделді самолеттін бастамай оралуға болады. Сондықтан ұшақтың жүк версияларында көрсетілушідегі креслелер жоқ, тек жүк палеталарында жүк көрсетіледі, сондықтан сенімділік мәселесін талаб