• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing 747SP

Ұшақ туралы ақпарат Boeing 747SP

Boeing 747SP (Арнайы Performance) – буынды 747 ұшағының қысқартылған нұсқасы, көп пассажирлермен дауысты саяхаттарға арналған дамуы. Ол 1976 жылы сынап, 1983 жылы дейін жасалды.

Boeing 747SP ұзындығы 56,3 метр, бұл үндістанды 747 нұсқасынан 14 метрмен кем, крилдің аралығы 59,6 метр, ысқырықтығы 19,3 метр. Шектеу жұмыс массасы 333 400 кг, ең үздік бет ету дауыстығы – 12 500 км.

Boeing 747SP-де 4 құдықтары бар, көмірсурайыттық Үні Pratt & Whitney JT9D-7A өзгерісі 23 500 фунт тяга. Ең бай бетті скорость 988 км/сағат, крейсер скоростьсі 910 км/сағат.

Ұшағын ішіне 400 пассажир орналастыру мүмкін, салонының түріне байланысты. Бірақ, үздіктіктен кейінше, Boeing 747SP көбінесе VIP-пассажирлерді дауыстыру үшін пайдаланылды, себебі ол қоспалысыз аралықта жүре алды дауыстай аяқтасыз.

Барлықтарының һе барлық 45 Boeing 747SP ұшағы тәуірлер мен шаруашылық ұйымдарымен әлемде пайдаланылуда. Онымен бөгетте әлгегені де конфигурациясы бар.

Техникалық ақпарат Boeing 747SP

- Ұзындық: 56,3 м

- Крил аралығы: 59,6 м

- Кабина өлшемдері: 6,1 м x 6,1 м

- Ең үздік скорость: 988 км/сағат

- Дауыстық аралық: 12 500 км

- Есігі: 162 400 кг

- Құдықшы: 4 x Pratt & Whitney JT9D-7A

- Қамтамасыз етуі жинау күші: 660 пассажирге (қалай болса, 366-452)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Бос саяхатлар кезінде Боинг 747SP-де ең қауымдастықты жерлестеткен орны ұшақтық бөлімінің артық жағы. Бұл, қашанда авиациялық мысалы жасалуының болуыне байланысты, ұшақ өзі шығу бөлімінде үнемді шаруашылық күші бар, сондықтан ұшақтың артық жағында жатқан пассажирлеріміз ажыраттыруға тиімділігі үлгереді.

Бірақ, деңгейдік комфорт үшін улы бизнес-класс мен ең алғашқы сыныпты қанықтарда бар ұшақ. Бұл жерлерде пассажирлерімізге аяқ жату үшін көп орналасқан орын, ылыстан шаруашылықта отыру мүмкіндігі бар.

Сонымен бірге, ұшып кету жолында табалаулардың аяқталуы мен персонал дәрігерлері үшін алдында орналасқандары ылыстан шаруашыл, бірақ Қаралу басқандарына негізделуден кейінше олар көп комфортсыз болуы мүмкін.

Бүкілітінде, ұшақта жерді таңдау пассажирдің жеке таңдауларына және өту мақсатына байланысты. (Комфорттар немесе қауіпсіздіктер).