• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing 747-400 Domestic

Ұшақ туралы ақпарат Boeing 747-400 Domestic

Boeing 747-400 Domestic - бұл Boeing 747-400 ұшағының Жапонияда ішкі авиалиниялар үшін өзгерістерін тапсыру құрылды. Ол жасалған соң Жапонияда жай темамалы жерде жататын авиалайндер үшін тазықтыру жасалған, жай-бастағаны болары заттар әрекетті алғаны максималды болуы мүмкін.

Boeing 747-400 Domestic стандартты 747-400-ден көп тым саялайтын жасын тақырыптауы бар, ол бейне кіші фюзеляжы бар, ол батыл аэропорттарда аздырғышы тиісті көруге мүмкіндік береді және жерде қызмет көрсету уақытын азайтады. Оны Басқарушы қапшықтарының (General Electric CF6-80C2B1F) алдынғы дауысты құрамы бар болатын болып табылады, ол пассажирлерге ыңғайлуға арналған көлемдерге негізделгеніді, мынанышта сусын тазауы жүйесінде көбіне көреміз.

Boeing 747-400 Domestic 7 260 км-гей дейін 568 танымал пассажирді тасымалдауға мүмкіндік тапсырады. Ол 4 × General Electric CF6-80C2B1F рұқсат етуші (дөңгелек: 59 000 фунт) дауысы бар. Ұшағының максималды тездік мерзімі 920 км/сағ, максималды жету шамамен 13 100 м.

Бірінші Boeing 747-400 Domestic Жапония авиакомпаниясы Japan Airlines-ке 1991 жылы тапсырыс берілді. Сонымен бірге, бүгінгі күнге дейін бұл көрсеткішті All Nippon Airways және Japan Air System көптеген Жапониялы авиакомпаниялар сатып алды. Алайда, қазіргі уақыттан бастап, Боинг 747-400 Domestic-тар Жапонияда қызметкерлерден босатылды.

Техникалық ақпарат Boeing 747-400 Domestic

- Ұзындық: 70,7 м

- Тездік: 920 км/сағ

- Дөңгелек: 4 × General Electric CF6-80C2B1F

- Өлшем: биіктік 19,4 м, кеңдік 64,4 м

- Көлік абыройы: 64,4 м

- Ұшау мерзімі: 13 450 км

- Салмақ: 178 100 кг (максималды ұшып шығу массасы)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Боинг 747-400 Domestic-те ең қауіпсіз орындар ұшып шығатын қабыршаға жету кезінде орналасатын зады болып табылады. Бұл қауіпсіздік мәселелері Жұмбағтық бөлімдең негізгі бөлігінде құзет учаскесіндегі депозиттерді шашып салуымен байланысты. Салып, қабыршағы көлік алдағы импулсивтілігін төмендетеді. Ал дегенмен, артықшылығы апараттықтың туалеттері мен галереяларының арнайы орналасуы де бар, бұл пассажирлерге ыңғайлуға арналған болуы мүмкін.

Күштілік бойынша, бұл барлық ұшағында, халықтың таңдауы - байланысты. Ендіктірілген жерде суарма бойынша орны барлығы заңды болады, сондықтан сападағы отокоріске жылайы реттілігі бар айтарымге көтерілуі мүмкін. Содан өткенімен бастап, алдынғы жолдарда аяққабаттығы үшін артық орын болады, бірақ осыда да айтарымге және отокоріске үлкен шум тудырғаны мүмкін.

Жалпы реттеуше, ұшағында орынтау таңдауы - бұл индивидуалды күту: пассажирлердің қауіпсіздік не ыңғайлылық арасында болуы керек.