• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing 747-300 Combi (including -200SUD)

Ұшақ туралы ақпарат Boeing 747-300 Combi (including -200SUD)

Boeing 747-300 Combi - бүтірме пассажирлерді және жүктерді перевозкау туралы боенг 747 ұшағының өзгерістерінің бір түрі. Ол 1980 жылы көрсетілген және 747-ге пайдаланылатын модусшаларға қарай фюзеляжының ұзындығыны басымды модельдермен салыстыру жолымен артты.

Boeing 747-300 Combi салондық конфигурацияға қарай 440тыңға дейін пассажирлерді және 38тонна жүкті жүктей алады. Ол жануарларды және гүлдіктерді орналастыру мүмкіндігінде, адайлардың және да жемістердің жекеленетін өту талаптарындағы жүктерді қолдау көрсете алады.

Модификация -200SUD (Үлкенделген Жоғарғы Палуба) 660 адамның санын арттыруға мүмкіндік беретін улкенделген үстегі палубасы бар.

Boeing 747-300 Combi, қарманда жеделдер Pratt & Whitney JT9D-7R4G2 бесяз, әрбірі 233 кН тяга тиесілі. Үлкен пайдалану скоросты 913 км / сағат, жол мерзімі – 12700 км.

Boeing 747-300 Combi KLM, Air France, Lufthansa, Japan Airlines және басқалар да Қазіргі уақытта өнеркәсіптік және жүк ұшағы ретінде дүниежүзілік авиакомпанияларда қолданылды. Бірақ олардың көпшілігі өте жаңа моделдердің алдында эксплуатациядан шықарылды.

Техникалық ақпарат Boeing 747-300 Combi (including -200SUD)

- ұзындық: 70,7 м

- Ұңғылық: 59,6 м

- Биіктік: 19,3 м

- Кабина көлемі: 6,1 м x 5,9 м

- Жедел: 4 x Pratt & Whitney JT9D-7R4G2

- Ең жоғары бару жылдамдығы: 988 км/сағат

- Жол мерзімі: 12700 км

- Ауырған жәрдем: 178 100 кг (бос), 378 000 кг (жоғарыдаулаған жеке ауыт массасы)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Бәлкім, барлық басқа ұшақтарда, Boeing 747-300 Combi-де ең қауіпсіз орындар дайындайтын ұшақтың артықшылы көліктен тартып жатады. Бұл қант ұшырғыда нәтижесінде ұшақтың алға жаюы негізінде.

Содан басқа, комфортты ұшақты мына қажеттері, таяулдары мейірім мекендікте жеңілдіктер мен кең креслдер болуы мүмкін. Бірақ бұл, осы класстарды жолау тарифі эконом-класқа туралы барлықтарға салып тұр.

Сондықтан да, ұшақтан шығу үшін орындарда тірек шыққандар жағдайында аяндағы уақытхаты мен қызмет кезкесін жататын төтер және галлерлердің болады мақсаттарының мезгілдегі үстелдер болатыны саналатын, мекендерде көлемі көп болатын.

Жалпыда, қолданушының жекеленетін таңдауы өз өзгерістеріне және қажеттіліктеріне байланысты. Аманаттық қажеттіліктер маңызды болса, ұшақтың артықшылы өрісіне түсуге болады, және комфорт – дейін бизнес-клас немесе бірінші классқа.