Boeing 737 Advanced
Ұшақ туралы ақпарат Boeing 737 Advanced
Boeing 737 Advanced - Боинг 737 Advanced - популярлық қысқаша жолаушылық әуе көлікті ұйымдастыру барысында нүктеулер хатуларлық самолеттің жасалуында жасалған биік ұғымы бар. Мұнда экономикалық көрсеткілерді жақсарту мен шыққан басқатауларды азайту мақсатында жасалған.
Boeing 737 Advanced 1993 жылы көрсетілді және алдағы CFM56-7 моторларын, көрсетілген авиониканы және жұлдыздық шығыстың ауданын үлгертті. Бұл өзге түрліліктіделік 7% тең жүрек теміріне шығарылымдар мен 900 км-ге дейін бауырықты көтеруді мүмкіндік берді.
Boeing 737 Advanced 1997 жылы бірінші әскери өтіп, сертификатты алды. Тамаша жасалды, 737-600, 737-700 және 737-800 жүргізілді.
Boeing 737 Advanced көбінесе үзбекті және сенімділікпен популярлық жинаған авиакомпаниялар арасында. Міндетті жіндіктер және орта шағын дайындықты нысандарын қысқарту және жүктіктерді салу үшін қолданылды.
Әндерінде Boeing 737 Advanced әлемде ең популярлық қысқаша жолаушылық көліктерінен бірі олардың бірі. Ол 100-ден астам авиакомпаниялармен пайдаланылады және даму және жақсарту мақсатында дамитып келеді.
Техникалық ақпарат Boeing 737 Advanced
- Өлшемі: 39,5 метр
- Тездік: 850 км / сағ
- Мотор: CFM International LEAP-1B
- Өлшемі: 12,3 метр биіктілігі, 35,9 метр күлініш ауданы
- Күлініш ауданы: 35,9 метр
- Бауырықты дейіндірме: 6 570 км
- Салмақ: өзара взлет кезінде 41 145 кг
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
- Boeing 737 Advanced-та орналасқан, әуе көлігі бойынша ең қауіпсіз орны мәзірдің артық бөлігінде орналасқан. Бұлдағы себеп, өткізгіштік жағдайда ұшақтар өз тілімен үйкесуді окшаңға құюға, сондықтан сол жағында жатқан жолаушылар басқа дайындықтарға байланысты көрпе болпайтын болады.
Сонымен қатар, мамандар салмастау орнындағы орындарды ықпал тыңдауға дайындықтарды танушыларды қамтамасыз ету мақсатында іске асыратын. Бірақ ең маңызды жағдай, аяқ көлемді кеңейтетін шектеулі тиісті мекендердер болуы мүмкін.
Сондай-ақ, күлігін алғаш болып табатын орнылардан басқаларға өтуден мүмкіндік беру қазіргідағы жағдайда авариядан бұрын тез әуе четілгеніне байланысты қауіпсіздік ережелеріне риза болып табылады.
Жалпыда, күшеу мекенін таңдау пасажирдің мындай жағынан дағдылығына және міндеттілігіне байланысты. Кейде дұрыс арналар көрмелерінің үздігі маңызды мағлұматтарының қалпына келеді. Ой салының істемесіне байланысты майда және майда-ақ қарапайым аналары. Сондықтан барлық жағдайдан, ең маңызды несілері - ұшақтарға қызметкерлердің болашаққа ұсынысын сипаттау және ұшақтау кездесулері бойынша қауіпсіздік ережелерін бағыттау.