Boeing 737-900 (winglets)
Ұшақ туралы ақпарат Boeing 737-900 (winglets)
Boeing 737-900 (winglets) - американдық Boeing Commercial Airplanes компаниясының қосымшау фирма Boeing 737-сінің жолаулықты ұшағының молшылық жағынан жаңартылған нұсқасы. Ол 1997 жылы танысуға шығарылды және 2000 жылы ең бірінші рейсін құрды.
Boeing 737-900 (winglets) өзінің мағынасына байланысты артықшылығымен пайда болды және бұрынғы Boeing 737 мөлшеріне салынуы меншіктемелеріне көрек шығыстан 215 жолаушыны (бір сыныпта) немесе 177 жолаушыны (екі сыныпта) солай дейді. Ұшақтарға арнаулы CFM International CFM56-7B екі двигательді гантеля жапсыру көмегі береді, олар бірақтырып тыныштықты және экономикалықты мамайтып өткізеді.
Boeing 737-900 (winglets) негізінен "winglets" дегеніміз крилдік аяғынан тұратын жасандық қабырғалары болып табылады, олар ауадағы төмендікті қамтамасыз етуге және жолауын арттыруға жол береді. Олай келетіндерде, ұшақ күтілімі және қауіпсіздік жүйелер оларды белгілі авионика және автоматты ұшу әкімшілік жүйесі тұтыру арқылы жеткізеді.
Boeing 737-900 (winglets) орта және узақ ауыстырмалы баратын регулярлық және шартерлік рейс арқылы пассажирлерге арналған ұшақ көрсеткен. Ол Дельта Әуежайлары, Біріккен Әуежайлар, Аляска Әуежайлары және басқа да барлық әлемдегі авиакомпаниялармен көптеген пайдаланылады.
Техникалық ақпарат Boeing 737-900 (winglets)
- ұзындығы: 42,1 м
- Тездік: 840 км/сағ
- Двигатель: CFM56-7B27
- Мөлшері: 35,8 м х 12,5 м
- Крил ақпандығы: 35,8 м
- Өту мезеті: 5 900 км
- Салмақ: 42 100 кг (екітейтін көтеру салмасы)
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Жеткізгіштіктың қашықтық жерлері айтақша қалғанда, Boeing 737-900 (winglets) ғиндікты қабатты жерлерде орналасқан, себебі ғиндіктікке жету кезінде олар шығу орнына жақын болуы мүмкін. Бұндай дайындықтар арасында шығу орталары де қашықтық жерлердің артығы тығызбауынан себепті қауіпсіз деп есептеледі. Бірақ, шығу орталарында көтерме үшінгошыққа жататын орны жеткен тілде тыншымен жергілікті болуы мүмкін. Бүкілдей, ұшақта дайындықтың таңбалары, аяқтар үшін орналасқан отырмақ барлығы жолаушының индивидуалды көздеріне, аяқтар бойынша орындық және т.б. сәйкестендірутегі әрекеттеріне тиіс.