Boeing 737-200/200C Advanced
Ұшақ туралы ақпарат Boeing 737-200/200C Advanced
Boeing 737-200/200C Advanced - бұл 1971-1988 жылдарына дейін белгіленген Boeing 737-200 жолаушы-жолақты жолаушы ұшағының жетекшіліктері жасалған нүкте болып табылады. Олдағы рұқсаттар жөніндегі нысандар мен жүйлерге идеалды есеп мақсаты артықшылықтары бар, сондықтан көп мүліктік автогаптарда жатырмайтын далада жатуына және есептелген груззарларды ауыстыруға мүмкіндік береді.
Ұшағының ұзындығы 30,53 метр, көлеті аудың ұзақтығы - 28,35 метр, биіктік - 11,28 метр. Шығысқа жүру негізгі массасы - 56 700 кг, максимальды болу шағымы - 4 800 км. Ұшақ қалыптасушы стандартты жатасуға немесе 200C нүктесіндегі 10 тонна грузды ауыстыруға болады.
Boeing 737-200/200C Advanced жолаулықтықтың және орта ауданды дамға беруінің талаптарын көтеру салынған мерзімді тарау жолымен әлемдегі авиакомпанияларды қолданды. Бірақ қауіпсіздік және экологиялықтан талаптарды артуымен көпшілікті олар 2000 жылдарында құтылды.
Техникалық ақпарат Boeing 737-200/200C Advanced
- Ұзындық: 30,53 м
- Көлеті ауды: 28,35 м
- Кабина өлшемдері: 3,54 м x 3,53 м
- Ең жоғары тездік: 940 км/сағ
- Ұшату дауылымы: 4 800 км
- Қосылмаған ұшақның салмағы: 28 000 кг
- Ең үлкен шығу массасы: 52 160 кг
- Еки турбореактивті Pratt & Whitney JT8D-15A жетекшілері, екі біріаралығы жақын 64,5 кН.
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Кез келген басқа ұшақта, Boeing 737-200/200C Advanced-тегі ең қауіпсіз орындар кабинаның артқа жағында орналасады. Бұл жасалған жара ахуасында ұшақтың басы әдетте жерге қалыптасады, шыйынды деп, артқа орналасқан өтушілер тиісті шанстарды айтып өтеді.
Сондықтан, кабинаның шығыстарының дайындалуына байланысты, ұшақ қоласымен жүргізгіш қалуларын таңдауы қанағаттанады, себебі олар ең жылдам және қауіпсіздікті орындау мүмкіндігін береді. Бірақ еңгізілетінда, аяқ жату мезетінің шектеуге, айнызында бағамдалсыз жатуы мүмкін.
Сондықтан ж жылап, қымбатты аймақтардың жанындағы местелерден тұрып орындарды тандамасыз, себебі жара мәселе кезінде олар төленесірушілердің ризасы пайда болуын және ұшу кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен көмек таптыруы мен туыс көрушілердің көмек көрсетуін жылдам жасап өтеді.
Жалпы ойларын беруге болатында, ұшақта орынды таңдау ғибадатшының таңдаулылығына және міндеттеріне байланысты. Кейбірі ақпараттық көрінбеуге, басқалары өту урнын таңдауға жақсылықты көруге қызығушылықты. Қажеттілігі - экипаждың нұсқаулықпен жүруі мен ұшу кезіндегі қауіпсіздік ережесіне әкелу.