• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Boeing 707/720

Ұшақ туралы ақпарат Boeing 707/720

Boeing 707/720 - бұл 1950-тен 1970-тар жылдарына дейін компаниясынан жасалған пассажирлерді іске асыратын реактивті ұшақтардың жинағы. Олар, океандық абастан меншікке тигізетін бірінші сәтті коммерциялық реактивті ұшақтар болып, міждународтық авиацияны дамыту үшін негіз болды.

Boeing 707 1957 жылы шығарылды және сәтті коммерциялық пернетақтпен енгізілген бірінші реактивті ұшақты. Ол 6000 км-ден артық жүгіретін мүлікке жеткен болатын және 189 жолаушы салынатын болатындықтарды. 1960 жылы Boeing 720 көбірек және 4800 км-ге дейінгі зиян салмайды криздермен 165 жолаушы салынатын модификациясы шығарылды.

Boeing 707/720 мүліккі авиалайнерлерде жаңару және груздарды және қарулы қажеттерді салу үшін қолданылды. Олар атмосфера және космосты зерделетін ғылыми және зерделеспен жобаларға да қолданылды.

Бүгінгі күнде көп Boeing 707/720 эксплуатациядан шығарылған, бірақ онылардың бірнешеі дәл осында себетке қолданылады, карго жабдықтау және қарөкке таяу солайда. Олар ғылыми құрлықшылар мен авиасапалар ғана арасында да танымал болып калады.

Техникалық ақпарат Boeing 707/720

- Ұзындық: 44,4 м (707), 41,5 м (720)

- Крылобас шаруашылығы: 39,9 м (707), 34,3 м (720)

- Өлшемдері: биіктік 12,9 м, кеңдік 3,76 м

- Сұрау: 977 км/с (707), 962 км/с (720)

- Өкпеме: тәңіреге туәндірілген тұрбореактивтік жетектер Pratt & Whitney JT3C-6 (707), JT3D-1 (720)

- Ұшып кету ұқсасы: 6 037 км (707), 5 555 км (720)

- Масса: 75 000 кг (707), 62 000 кг (720)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Ұшақтың арналған орны проблемалы сирек болуы мүмкін, себебі жарықшаларга жауапкершіліктердің тізімі дайын.

Жұмыстаған барлық қасиеттердің таңдалуына арналған жалпы ұсыныстар:

1. Ішкі жолдардын жақынга болуы омыртай, себебі олар көбірек бағандағы жері байланыс жауып шығады.

2. Крылобас тауындарына жақын баратпай, бірақ олар аударамды деп танылатын болуы мүмкін.

3. Туалеттер мен галлерге жақын болмас келеді, себебі олар аударамды және айналымдарды жоюға болатындықтары мүмкін.

4. Терезедегі орны таңдап алу көрсетіледі, себебі бұл жағдайда не көруде не демде демалудаыс бойымен арман орны болуы мүмкін.

5. Үлкенірек шамамен байланыс жауапкештерге немесе бірінші класқа тиісті үшін орны таңдау үшін мүмкіндік көрсетіледі, себебі олардың өткізгіш қасиеттері дәмін бірекерлік және үздік қызмет көрсету арқылы жақсы маңыздылары бар.

Жалпыға, ұшақта орын таңдау өз жеке қалауларыңыз мен мүмкіндіктеріңізге байланысты. Ұсақты алып қарау кезінде ең үлкен мүмкіндікті алу үшін билет сатып алу кезінде орны таңдау үшін тексеру кеңес беріледі.