Avro RJ100 Avroliner
Ұшақ туралы ақпарат Avro RJ100 Avroliner
Avro RJ100 Avroliner - британиялық жалпы авиация самалғаға, 1992 жылы British Aerospace компаниясы менінде жасалған. Ол BAe 146 моделі бойынша жасалған, бірақ оның авионикасы және ирекетті двигателдері толық ыңғайлы жасалған.
Самалғанда 112 жолақтарды жүгіру мүмкін және 3 000 км-ге дейінкі жолды қоймайды. Ол аумақтық және орта магистралдық мекен-жайларына, себебі, чартерлік рейслерге пайдаланылады.
Avro RJ100 Avroliner-де 4 Honeywell LF507-1F турбовинтовиялық суды реттейтін жондары бар, олар күшке жиымдылық жане қысқа ұшу жердерінде өткізу қабілетін тиесілі жүргізеді.
Самалқанда авионикалық жетекшіліктерді көрсететін, этті талайулар жүретін және таңдама сипатын тизбегін, бөтендегі жемені дамытатын жүйелерді де қамтамасыз етеді.
Avro RJ100 Avroliner 169 таңдалды, ол көптеген жерде пайдаланылатын авиакомпаниялардың арасында Swiss International Air Lines, CityJet, Brussels Airlines және басқалар жатат. Ондағыңға қоса, ол британиялық патшалық отбасының мүше-мамандарын тасымалдауға да қолданылады.
Техникалық ақпарат Avro RJ100 Avroliner
- Ұзындығы: 28,55 м
- Көлік аралығы: 26,34 м
- Кабина өлшемдері: 3,16 м x 2,11 м x 1,88 м
- Ең жоғарғы сұрау: 780 км/сағ
- Дейінкілікке дейінки жол: 3 000 км
- Салмағы: 42 200 кг
- Жетекші: 4 × 31,1 кН күш беретін Honeywell LF507-1F.
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Төмендегі кабина өзекті жағы, Avro RJ100 Avroliner-де ең қауіпті жерлерді ұсынатын жерлер болады. Бұл авария жауында екінші жағы жасау мүмкіндігі көп болуы мүмкін себебі. Олардың тамызған жерлері бойыншағы, чығақтардан тыс қарап алу кезінде жылмайтындар менын орындар деп есептеледі.
Көптеген жолағы көрсету үшін меңгерген барлық жолақтардың өзінде міндеттілікті бар. Бірақ әдетте, дауысты жолақ жерлерде ауырсынуларды және өсімдіктерге мешеленбейдікісі себебінен, олар назар алу және артып қарадыларын да береді. Сонымен қатар, бизнес-класс орындары көбіне кең, рахатты және эконом-класстағы орындардан ымтылған болып табылады.
Әуе желісіндегі орын таңдау, барлық пассажирдің жеке қалыптарына және жаттарына байланысты. Алайда, жалғыз қорапты қатаудағы бірнеше пассажир, олардың қауіпсіздіктік жағдайы мен қажеттіліктеріне байланысты.