АН6
Ұшақ туралы ақпарат АН6
АН-6 (Аэрофлотты 6 номер) - бұл советтік ұшағы, 1933 жылы дайындалған жолаушы ұшағы. Бұл Аэрофлоттың үшін арнайы дайындалған екі моторлы ұшағы мен ұзақ мерзімдерге арналған 6 жолаушы пернетақтасына арналған бірінші ұшағы белгіленеді.
Ұшақ темір конструкциясы болған, М-17 екі моторымен жабдықталған жəне максималды жылылықтық 220 км / сға иемделетін. Ұзақтық ұшып алу 1000 км шабында болып табылады.
АН-6 Аэрофлотта қабылданғана дейін қолданылған. Барлық бұл түріне 18 ұшағы жасалды. Оның жеке нұсқаларына, грузовық жəне жолаушыларға айырмастыруда кейбір орналасқандар
АН-6 ұшағы СССР авиациясының бірінші сәтті проекттерінен бірі ретінде есептеледі жəне ол СССР-дегі жолаушылар авиациясының дамуында маңызды сапар болып саналады.
Техникалық ақпарат АН6
- Ұзындығы: 33,10 м
- Көліктің бет аралығы: 38,00 м
- Кабина өлшемдері: 3,5 х 2,2 х 1,8 м
- Ең жоғары жылылықтық: 550 км / с.
- Жүгірткі: Д-20П ТҮЖ 2 деңгейлі
- Ұзақтық ұшып алу: 5 000 км
- Бос ұшағын салмаған: 28 000 кг
- Ең жоғары күшейтін өлшемі: 61 000 кг
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Басқа қашанда, АН6-да ең қауіпсіз орындар дыбысына жанып, көліктер аймақтарында болмайтын орындар болады. Жаттығулар мен қалтырымдардың жағы бар мекендерден тұруға ұсынылатында шум жəне жолаушылардың движение болуы мүмкін.
АН6-да ең ыңғайлы орындар терезелер жанында болып табылады, сол себепті қарауға және өңдектер мен аяқ үшін көбірек орын береді. Алдағы қабырғалары, қалқалар құрылымының бастапқы ретінде немесе адамның қарасында табылады.
Мекендердің орташа мекендері үшін АН6-да шашылық жəне вибрациямен жойылу шұңқтар дәмді болады. Бірақ егер сіз терезелерде немесе алдағы қабырғаларда ең жақсы туғанша, оларды таңдап алыңыз.
Бұлттарту бойынша АН6 ұшағында орнына жондаулар мен мұқияттамалар дайынданғанын мұғалімделуіңіз мен міндеттеріңіз бойынша талаптарды қамтиғанда, АН6-да орнын таңдау қызметкерлерінің кеңестерін есептеу керек.