Airbus Industrie A310-200
Ұшақ туралы ақпарат Airbus Industrie A310-200
Airbus Industrie A310-200 - бұл Airbus компаниясы тарапынан 1970 жылдарда дамытқан жеті түбегі бар екі қол жолаушы самолетті, A300 моделі арқылы жасалды. Осы самолет 220 қол жолаушыны орта және қашық дайындауға арналған.
A310-200-нің бірінші ұшуы 1982 жылдың сәуірінде болды, жиналым жасауы 1983 жылы басталды. Самолеттің 2 турбо-газдинамо двигателі Отқырпақ шығармашысыPratt & Whitney JT9D-7R4D1 жүйесімен бүтіндіктік 22000 фунт күші бар. Ең көркем қашықтықты отыру 9000 км-ге жатады.
A310-200-нің өлшемдері 46,66 метр, крилдерің аралығы 43,9 метр және биіктігі 15,8 метр. Ең жоғарғы тездік 913 км / сағ, крейсерге арналған тездік 850 км / сағ. Қабырғасы меніңдердің конфигурациясына байланысты, самолет 187-ден 220 қол жолаушыны пернесеген болуы мүмкін.
A310-200-нің 255шт шығарылды, олар қол қойылу үшін жергіліктің бір жағындағы авиакомпаниялармен құрылды. Қазіргі уақытта олардың көпшілі оңайлықты ажыратыла алады.
Техникалық ақпарат Airbus Industrie A310-200
- Ұзындығы: 46,66 м
- Крилдер аралығы: 43,90 м
- Кабина өлшемдері: 5,28 м х 3,70 м
- Ең жоғарғы тездік: 913 км / сағ
- Отыру қашықтығы: 9 300 км
- Бос самолеттің массасы: 79 000 кг
- Ең жоғарғы ұшу массасы: 164 000 кг
- Двигатель: Екі турбо-дардымалардың турбиндегі жұқтандырғыштары General Electric CF6-80C2A2, олардың күші аралығы 23 400 кгс мен тәуелсіз.
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Аирбус Индустрие А310-200-де ең ұзақ мерзімде айтарланған қолжетімді орындар өткізу бөлімінен біраз соңғы кабинада орналасады. Бул кезде жарағанның жақында болатын қолжетімділік пассажирлердің өмірді және швидкошті жету°штруі үшін көбірек мүмкіндік береді.
Сондай-ақ, эксперттер терезелер үшін орындарды таңдауға қолжетімді толтырылатын, олар сонымен бірге көлемдік орнында бетағыларын қорытындылауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ көтештер үшін орындардан тигізу қажет, себебі олар аяның арасында дәлелдеуге және процессорны бет жолаудан болып табылады.
Ауыза кабинада орналасатын бөлмелер көптеген жолаушылар төменгі кабинаның ортасына табысқан болатын, бірақ бөлмедегі орындарда уақыт кемшілігіне себебі тізбек меңізін алу үшін болмауы мүмкін.
Жалпы жинақта, Airbus Industrie A310-200-дегі орынын таңдау қолданушының индивидуалды міндеттері мен қажеттіліктерімен байланысты. Есік отырмау және экипаж инструкциялары барлық ұшақтарда қауіпсіз егінілу көзінде мәніне ие.