• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Airbus A318/319/320/321

Ұшақ туралы ақпарат Airbus A318/319/320/321

Airbus A318/319/320/321 - бұл Airbus компаниясының жасалған жолаушылық ұшақтарлар емес, зияндағысы хилді әуе үшін тасарланған, 100-220 саязаттыға дейінгі жолаушыларды 6 000 км-гей дейін жеткізуді қарап алуды жасайды.

A318 - осы санаттың ең кішкене бөлімшесі, 5 700 км-гей дейін 132 адамға дейінгі ұшуға мүмкіндік береді. Кішкене аэропорттар мен жергілікті маршруттарды қызмет ету үшін жасалған.

A319 - A320-ның іздесуші, ол A320-ден 3,7 метр кем болып, 6 900 км-гей дейін 160 адамға дейінгі ұшуға мүмкіндік береді. Ол орта қашықтықта және адам саны аз жолауылы маршруттарда пайдаланылады.

A320 - осы санаттың ең танымал представителі, 6 100 км-гей дейін 180 адамға дейінгі ұшуға мүмкіндік береді. Ол орта қашықтықта және адам саны жоғары маршруттарда пайдаланылады.

A321 - осы санаттың ең үлкен представителі, 5 950 км-гей дейін 220 адамға дейінгі ұшуға мүмкіндік береді. Ол узын маршруттарда және адам саны жоғару маршруттарда пайдаланылады.

Барлық ұшақтар CFM International CFM56 немесе International Aero Engines V2500 моторларымен, Airbus компаниясының жасалған авионика және басқару жүйелерімен жабдықталады. Оларда заманауи дизайні және жоғары экономикалықтықпен де сенімділігі бар.

Техникалық ақпарат Airbus A318/319/320/321

1. Ұзындығы: A318 - 31,44 м, A319 - 33,84 м, A320 - 37,57 м, A321 - 44,51 м.

2. хуралды: ең жоғары - 871 км/сағ, көрсеткіш - 828 км/сағ.

3. Мотор: CFM International CFM56, International Aero Engines V2500.

4. Өлшем: биігерлік - 11,76 м, ені - 3,95 м.

5. Көлік құрылымы: A318 - 34,10 м, A319 - 34,10 м, A320 - 34,10 м, A321 - 35,80 м.

6. Удағы дайындығы: A318 - 5 950 км, A319 - 6 850 км, A320 - 6 100 км, A321 - 5 950 км.

7. Салмақ: A318 - 59 000 кг, A319 - 64 500 кг, A320 - 73 500 кг, A321 - 93 500 кг.

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Airbus A318/319/320/321-де, барлық ұшушылар экстренділік қажетті халыққа жақын болатын аймақта жататынынан, жолдаушыларды өз көңіл-күйлігі мен шығымы болатын бөлімге таңғалары керек болады.

Оқпаушы авиация эксперттерінің öз-öзіне ақпандықпен өту кезінде терметтік тұру жағдайына жақын болу қажет, сондықтан мекен-жай бойынша таң беруде тери арналған', 'екінші орнын таңдауды шегеру құндылығын ұсынады['к')) қиырып отырған гипергликемия тизбегі мен табарлықты жоғары жоғалтып алу.'], ['Басқа да сыйлықты қамтымайтын жағымды есіктер, олардың әйтелетінділігі автобусы салыну сияқтыда әрекетке келісе берілуді дəрежелетуде затындау болады.',