• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Airbus A300-600/600C/601

Ұшақ туралы ақпарат Airbus A300-600/600C/601

Airbus A300-600/600C/601 - бүтірілген компаниясынан Кәсіби A300 негізінде дамытқан, екі-күлік шириктелген жолаушы ұшақтар көлігімен біргей құрады. Олар 7 400 км-ге дейінгі аралықта 250-350 жолаушыны қабылдау үшін дайындалған.

A300-600 1983 жылы көрсетілген және моторлар мен автоматты бағдарламалы басқару жүйесін арттырып алды. 1984 жылы A300-600C моделі шығарылды, бұл борттың жолаушы кабинетіндегі жүктерді қабылдауға болатын мүмкіндік арттырған. 1986 жылы A300-600R моделі шығарылды, оның әріптесі 7 400 км-ге дейінгі аралықтага күшейтілді.

A300-600/600C/601 A300-таң модификацияланғанына қарау үшін Pratt&Wawnetson PW4000 немесе General Electric CF6-80C2 екі түрлі 13-15ЕДнен қаншама. Олардың ұзындығы 54,08 м, крилдерінің аралығы 44,84 м, биіктігі 16,54 м. Ең жоғарғы тездікілік 876 км/сағ, ең көпірек аралықта 7 400 км.

A300-600/600C/601 әлем бойынша көп жұмыс істеуші әуе компанияларында жолаушы және жүк ұшағы ретінде пайдаланылды. Алдын-ала, қосымша қолдауына алып келуші кейбір тулғалар қолдануда.

Техникалық ақпарат Airbus A300-600/600C/601

- Ұзындық: 54,08 м

- Крилдер аралығы: 44,84 м

- Биіктік: 16,62 м

- Кабинеттің өлшемдері: 5,28 м x 3,70 м

- Ең үлкен тездікілік: 871 км/сағ

- Аралықтық табиғат: 7 400 км

- Мән: 79 000 кг (ең көп бастыру баурыт мөлшері)

- Мотор: екі баганышты жүгірткіштік моторлар General Electric CF6-80C2A2 немесе Pratt & Whitney PW4158

- Қабылдау беру көлемі: модификациядан бастап 266-345 жолаушыдайындығы бойынша

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Басқалардау жолаушы кабинеттегі ең қауіпсіз орындары Airbus A300-600/600C/601-де атып алатыншылықтың артық жағында, шығатының жақсы блокталатыншылығынан әдетте, ұшақтың алдында бұл кестігі үшін жасалады. Сондай-ақ, көліктің қалыпты жағы аз-не ауа құралынан мұру жасамайды. Одан тиісті, арынның алдында бар шығу үшін көріктеп жасауға арналған шығатудағы орнату керек.

Қарым-қатынасшылықпен бөліскенде, барлық киімнен шықуға арналған қандай да бір орын табылды. Кейбір адамдар ұшақтың жолауын көремек үшін терезедегі жағына тұра алатын, басқалары сыйынушыға дейін жылы сауатты ұшақты терезенің онда орналасқаншылықты сақтау үшін "ола тұру" ретінде боп кетуін талап етеді. Барлықтың үлгілері жөнінде орнын таңдау пасажирдің жеке қолдаулары мен талаптарына байланысты.